loading...

دانلود موزیک درخواستی

دانلود آهنگ درد عشق و انتظار از محمد حشمتی درد عشق و انتظار دارم زان شب یادگار در آن شب سرد پاییز آهنگ سفر میکردی از رهگذری محنت خیز دیدم که گذر میکردی    تو رفتی و دلم غمین شد قرین

حسین بازدید : 113 شنبه 18 آبان 1398

دانلود آهنگ درد عشق و انتظار از محمد حشمتی

درد عشق و انتظار

دارم زان شب یادگار

در آن شب سرد پاییز

آهنگ سفر میکردی

از رهگذری محنت خیز

دیدم که گذر میکردی

 

 

تو رفتی و دلم غمین شد

قرین آه آتشین شد

از آن شبی که برنگشتی

جهان که شادی آفرین بود

به چشم من غم آفرین شد

از آن شبی که برنگشتی

دانلود آهنگ درد عشق و انتظار از محمد حشمتی

از آن شب سرد خزان شبها گذشته

داستان باده و مینا گذشته

روزگاری بر من تنها گذشته

از آن شب سرد خزان شبها گذشته

داستان باده و مینا گذشته

روزگاری بر من تنها گذشته

چو نقش آرزو بر آبم

شبیه چشمه سرابم

از آن شبی که برنگشتی

جهان که شادی آفرین بود

به چشم من غم آفرین شد

از آن شبی که برنگشتی

دانلود آهنگ درد عشق و انتظار از محمد حشمتی

https://navatv.com/

دانلود کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ درد عشق و انتظار از محمد حشمتی دانلود آهنگ درد عشق و انتظار بهرام حصيري دانلود آهنگ درد عشق و انتظار الهه دانلود آهنگ تو رفتی و دلم غمین شد همایون خرم دانلود آهنگ تو رفتی و دلم غمین شد پوریا خاکپور دانلود آهنگ درد عشق و انتظار با صدای مرضیه دانلود اهنگ درد عشق و انتظار پوریا خاکپور درد عشق و انتظار خاکپور شعر درد عشق و انتظار دانلود آهنگ درد عشق و انتظار پروین دانلود آهنگ عشق و انتظار مرضیه دانلود آهنگ درد عشق و انتظار محمد حشمتی اهنگ انتظار پروین دردعشق وانتظار مرضیه دانلود آهنگ از آن شبی که برنگشتی همایون خرم دانلود آهنگ درد عشق و انتظار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو