loading...

دانلود موزیک درخواستی

تکست / متن آهنگ بری که برنگردی ایوان باندLyrics Music Evan Band Beri Ke Barnagardiتکست / متن آهنگ بری که برنگردی ایوان باندترانه و شعر آهنگ بری که برنگردی ایوان باندمیگه میخنده باهات از عشق چی بگم برا

حسین بازدید : 35 سه شنبه 21 آبان 1398





تکست / متن آهنگ بری که برنگردی ایوان باند

Lyrics Music Evan Band Beri Ke Barnagardi

تکست / متن آهنگ بری که برنگردی ایوان باند

ترانه و شعر آهنگ بری که برنگردی ایوان باند

میگه میخنده باهات از عشق چی بگم برات
با پنبه سر میبره این عشق

صد بارم بری به باد باز قلبت تا عشق بیاد
از دستت سُر میخوره این عشق



بری که برنگردی ای عشق
تو با قلبم چه کردی ای عشق

من که خراب و خَسَت بودم
یه عمر از دار و دستت بودم

بری که برنگردی ای عشق
تو با دنیا چه کردی ای عشق

چشات هر جا شوخیش میگیره
یکی جدی جدی میمیره
یکی جدی جدی میمیره

تکست آهنگ بری که برنگردی ایوان باند

عشق این عشق بازیگوش
بستم درا رو من روش
باز از پنجره میاد این عشق

عشق تا نفس آخرم میپلکه دور و برم
صد بارم بره میاد این عشق

بری که برنگردی ای عشق
تو با قلبم چه کردی ای عشق

من که خراب و خَسَت بودم
یه عمر از دار و دستت بودم

بری که برنگردی ای عشق
تو با دنیا چه کردی ای عشق

چشات هر جا شوخیش میگیره
یکی جدی جدی میمیره
یکی جدی جدی میمیره

**

faratext.com







برچسب ها دانلود آهنگ جدید بری که برنگردی ایوان باند لینک مستقیم دانلود ریمیکس بری که برنگردی ایوان باند کد پیشواز بری که برنگردی ایوان باند همراه اول متن و شعر آهنگ بری که برنگردی ایوان باند دانلود آهنگ بری که برنگردی ایوان باند با کیفیت 320 دانلود آهنگ بری که برنگردی ایوان باند کد پیشواز بری که برنگردی ایوان باند ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو