loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    ,    متن آهنگ تقدیر از شهاب بخارایی,    دانلود موزیک ویدیو تقدیر شهاب بخارایی,    دانلود آهنگ های قدیمی شهاب بخارایی,   

حسین بازدید : 291 چهارشنبه 22 آبان 1398


,   
,    متن آهنگ تقدیر از شهاب بخارایی
,    دانلود موزیک ویدیو تقدیر شهاب بخارایی
,    دانلود آهنگ های قدیمی شهاب بخارایی
,    شهاب بخارایی تقدیر
,    اهنگ دلم عاشقت نمیشه اینوخوب بدون همیشه
,    اهنگ دلم عاشقت نمیشه اینو بدون همیشه
,    اهنگ شهاب بخارایی دوست دارم
,    کلیپ برای همیشه امروز دور اسمت خط کشیدم
,    دانلود کلیپ برای همیشه امروز دور اسمت خط کشیدم
,   

https://www.bibakmusic.com

متن آهنگ تقدیر از شهاب بخارایی

دلم عاشقت نمي شه

براي هميشه امروز دور اسمت خط كشيدم

با همه بدي و خوبي ديگه از تو دل بريدم

تو برام فقط يه خوابي كه تو چشمام خونه داره

تويي اون قصه كهنه كه برام فايده نداره

دلم عاشقت نميشه اينو خوب بدون هميشه

delam asheghet nemishe ino khoob bedoon hamishe

كه من از آهن و سنگم ولي تو از جنس شيشه

ke man az ahano sangam vali to az jense shishe

راه ما با هم يكي نيست  ما زمين و آسمونيم

برو از دلم جدا شو نمي شه با هم بمونيم

برو با خاطره ي خوش از من خسته جدا شو

اينه تقدير من و تو گريه بسه بي صدا شو

دلم عاشقت نميشه اينو خوب بدون هميشه

delam asheghet nemishe ino khoob bedoon hamishe

كه من از آهن و سنگم ولي تو از جنس شيشه

ke man az ahano sangam vali to az jense shishe

براي هميشه امروز دور اسمت خط كشيدم

با همه بدي و خوبي ديگه از تو دل بريدم

تو برام فقط يه خوابي كه تو چشمام خونه داره

تويي اون قصه ي كهنه كه برام فايده نداره

دلم عاشقت نميشه اينو خوب بدون هميشه

delam asheghet nemishe ino khoob bedoon hamishe

كه من از آهن و سنگم ولي تو از جنس شيشه

ke man az ahano sangam vali to az jense shishe

راه ما با هم يكي نيست ما زمين و آسمونيم

برو از دلم جدا شو نمي شه با هم بمونيم

برو با خاطره ي خوش از من خسته جدا شو

اينه تقدير من و تو گريه بسه بي صدا شو

دلم عاشقت نميشه اينو خوب بدون هميشه

delam asheghet nemishe ino khoob bedoon hamishe

كه من از آهن و سنگم ولي تو از جنس شيشه

ke man az ahano sangam vali to az jense shishe

ترانه آهنگ تقدیر از شهاب بخارایی

دلم عاشقت نميشه اينو خوب بدون هميشه

delam asheghet nemishe ino khoob bedoon hamishe

كه من از آهن و سنگم ولي تو از جنس شيشه

ke man az ahano sangam vali to az jense shishe

راه ما با هم يكي نيست ما زمين و آسمونيم

برو از دلم جدا شو نمي شه با هم بمونيم

برو با خاطره ي خوش از من خسته جدا شو

اينه تقدير من و تو گريه بسه بي صدا شو

دلم عاشقت نميشه اينو خوب بدون هميشه

delam asheghet nemishe ino khoob bedoon hamishe

كه من از آهن و سنگم ولي تو از جنس شيشه

ke man az ahano sangam vali to az jense shishe







برچسب ها متن آهنگ تقدیر از شهاب بخارایی دانلود موزیک ویدیو تقدیر شهاب بخارایی دانلود آهنگ های قدیمی شهاب بخارایی شهاب بخارایی تقدیر اهنگ دلم عاشقت نمیشه اینوخوب بدون همیشه اهنگ دلم عاشقت نمیشه اینو بدون همیشه اهنگ شهاب بخارایی دوست دارم کلیپ برای همیشه امروز دور اسمت خط کشیدم دانلود کلیپ برای همیشه امروز دور اسمت خط کشیدم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو