loading...

دانلود موزیک درخواستی

  یه شعله ی شکسته؛ یه شمعِ رو به بادم●♪♫خسته از این زمونه؛ فریادِ گریه دارم●♪♫شده فضای سینه، سیه چو روزگارم●♪♫از همه دل بریدم؛ دل به کسی ندادم…●♪♫عاشق شدم به چشمات؛ دادم دلو به رؤیات●♪♫

حسین بازدید : 51 جمعه 24 آبان 1398

 

یه شعله ی شکسته؛ یه شمعِ رو به بادم●♪♫
خسته از این زمونه؛ فریادِ گریه دارم●♪♫
شده فضای سینه، سیه چو روزگارم●♪♫
از همه دل بریدم؛ دل به کسی ندادم…●♪♫
عاشق شدم به چشمات؛ دادم دلو به رؤیات●♪♫

ملودی : مجید رضازاده
رفتی و پا گذاشتی؛ به سادگی رو حرفات●♪♫
با یادِ تو همیشه؛ عمرم تموم نمیشه●♪♫
با یادِ تو همیشه؛ عمرم تموم نمیشه●♪♫
تمومِ زندگیمو؛ به چشمای تو دادم●♪♫

 


عمری به پات نشستم؛ دل به کسی ندادم…●♪♫
منتظرم یه روزی، تو باشی در کنارم●♪♫
تمومِ زندگیمو؛ به چشمای تو دادم●♪♫
عمری به پات نشستم؛ دل به کسی ندادم…●♪♫
منتظرم یه روزی، تو باشی در کنارم●♪♫
عاشق شدم به چشمات؛ دادم دلو به رؤیات●♪♫
رفتی و پا گذاشتی؛ به سادگی رو حرفات●♪♫
با یادِ تو همیشه؛ عمرم تموم نمیشه●♪♫

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود آهنگ تموم زندگیمو به چشمای تو دادم دانلود آهنگ تموم زندگیمو به چشمای تو دادم با کیفیت 320 تموم زندگیمو به چشمای تو دادم قدیمی تموم زندگیمو به چشمای تو دادم امید اهنگ قدیمی تموم زندگیمو ب چشمای تو دادم آهنگ امید تموم زندگیمو به چشمای تو دادم تموم زندگیمو به چشمای تو دادم ورژن قدیمی دانلود اهنگ عاشق شدم به چشمات از امید عاشق شدم به چشمات دادم دلو به رویا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو