loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    ,    دانلود آهنگ لبخند فرخ,    ریمیکس آهنگ لبخند فرزاد فرخ,    دانلود آهنگ فرزاد فرخ لبخند ریمیکس,    دانلود اهنگ لبخند

حسین بازدید : 17 شنبه 25 آبان 1398


,   
,    دانلود آهنگ لبخند فرخ
,    ریمیکس آهنگ لبخند فرزاد فرخ
,    دانلود آهنگ فرزاد فرخ لبخند ریمیکس
,    دانلود اهنگ لبخند تو را به دنیا ندهم از فرزاد فرخ
,    دانلود اهنگ لبخند تورا به دنیا ندهم ریمیکس
,    دانلود اهنگ تو شدی جسم و جان من ریمیکس
,    متن آهنگ لبخند فرزاد فرخ
,    اهنگ فرزاد فرخ دیوار
,    دانلود آهنگ لبخند از فرزاد فرخ

 

لبخند تورا به دنیا ندهم با عطر هوایت به رویا بروم
وقتی که تو باشی دلارام شوم جانم تو بخند که آرام شوم
من عاشق چشمان سیاهت شوم دلبسته ی آن طرز نگاهت شوم
آنقدر که رخسار تو زیباست مرا دیوانه ی خود کرد هر بار که دیدم تورا
تو شدی جسم و جان من گل مهربان من تو شدی بهار من

♫ شعر و آهنگسازی : فرزاد فرخ ♫
من به تو دل دهم که چون برسم به قلب تو بشوم فدای تو
تو شدی جسم و جان من گل مهربان من تو شدی بهار من
من به تو دل دهم که چون برسم به قلب تو بشوم فدای تو

https://upmusics.com

خوشم با تو چنان مستم من عاشق آرامش چشمان تو هستم
چقدر خوبه که تو هستی معشوقه من نمیشه جانم تو هستی
به عهدی که به هم بستیم هرگز نگذارم که تو از من برنجی
که من با تو پر از شوقم با هر نفست چاله خندت به این دل نشستی
تو شدی جسم و جان من گل مهربان من تو شدی بهار من

♫ تنظیم کننده : میلاد ماوی ♫
من به تو دل دهم که چون برسم به قلب تو بشوم فدای تو
تو شدی جسم و جان من گل مهربان من تو شدی بهار من
من به تو دل دهم که چون برسم به قلب تو بشوم فدای تو

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 







برچسب ها دانلود آهنگ لبخند فرخ ریمیکس آهنگ لبخند فرزاد فرخ دانلود آهنگ فرزاد فرخ لبخند ریمیکس دانلود اهنگ لبخند تو را به دنیا ندهم از فرزاد فرخ دانلود اهنگ لبخند تورا به دنیا ندهم ریمیکس دانلود اهنگ تو شدی جسم و جان من ریمیکس متن آهنگ لبخند فرزاد فرخ اهنگ فرزاد فرخ دیوار دانلود آهنگ لبخند از فرزاد فرخ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو