loading...

دانلود موزیک درخواستی

دلم شکسته خیلی دلخوشی من کجاستپیاده خسته خیلی بال پریدن کجاستعشق خاکستر شده بار بی رنگی به دوشبا دست التماس سرگردون تو کوچه هامگه میشه تا سپیده یکی که با تو پریدهتک و تنها عاشقونه چشم انتظار بمونهدلم

حسین بازدید : 57 شنبه 02 آذر 1398

دلم شکسته خیلی دلخوشی من کجاست
پیاده خسته خیلی بال پریدن کجاست
عشق خاکستر شده بار بی رنگی به دوش
با دست التماس سرگردون تو کوچه ها

مگه میشه تا سپیده یکی که با تو پریده
تک و تنها عاشقونه چشم انتظار بمونه

دلم شکسته خیلی دلخوشی من کجاست
پیاده خسته خیلی بال پریدن کجاست


عشق خاکستر شده بار بی رنگی به دوش
با دست التماس سرگردون تو کوچه ها

مگه میشه تا سپیده یکی که با تو پریده
تک و تنها عاشقونه چشم انتظار بمونه
مگه میشه تا سپیده یکی که با تو پریده
تک و تنها عاشقونه چشم انتظار بمونه

مثل هر شب امشب شب عذابه

باز یه تشنه اسیر دست یه سرابه

باز یه خسته پلکای باز و بسته
باز یه عاشق شب شده نمی تونه بخوابه

مگه میشه تا سپیده یکی که با تو پریده
تک و تنها عاشقونه چشم انتظار بمونه
مگه میشه تا سپیده یکی که با تو پریده
تک و تنها عاشقونه چشم انتظار بمونه

مگه میشه تا سپیده یکی که با تو پریده
تک و تنها عاشقونه چشم انتظار بمونه
مگه میشه تا سپیده یکی که با تو پریده
تک و تنها عاشقونه چشم انتظار بمونه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو