loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ علی لهراسبی همه یکطرف تو,    ریمیکس اهنگ بهت نمیاد علی لهراسبی,    همه یه طرف تو یه نفره یه طرف قلبمی,    دانلود اهنگ بهت ن

حسین بازدید : 37 یکشنبه 03 آذر 1398


,    دانلود اهنگ علی لهراسبی همه یکطرف تو
,    ریمیکس اهنگ بهت نمیاد علی لهراسبی
,    همه یه طرف تو یه نفره یه طرف قلبمی
,    دانلود اهنگ بهت نمیاد علی لهراسبی
,    اهنگ نیومده بردی دلو پس ریمیکس
,    علی لهراسبی بهت نمیاد
,    دانلود آهنگ نیومده بردی دلو پس چرا پس نمیاری
,    دانلود اهنگ همه یه طرف تو یه نفره یه طرف قلبمی
,    دانلود اهنگ نیومده بردی دلو پس
,   

https://nicmusic.net/1397/08/behet-nemiad-2/

نیومده بردی دلو پس چرا پس نمیاری شمردی چنتا دیوونه داره

آخه مثل تو تو دنیا کی داره اون چشا رو فقط به خودم اینجوری نگاه کن

من بمیرم جاتو عمرا بگیرن تو که میدونی جونمیو تنها جاییو نریو دل به خدا برده دلو

آخه من بمیرم بی خیالت نمیشم تو اون دلت مونده پیشم

بد نشو به جون چشات بهت نمیاد دلت نمیاد

♫♫♫

یجوری دلم رفت دیگه دل دل سابق نشد مثل من مجنون کسی اینجوری عاشق نشد

دیگه به چشم نمیاد هیچی غیر چشمات نفهمیدم که چی شد از این بهتر نمیشد

نیومده بردی دلو پس چرا پس نمیاری شمردی چنتا دیوونه داره

آخه مثل تو تو دنیا کی داره اون چشا رو فقط به خودم اینجوری نگاه کن

من بمیرم جاتو عمرا بگیرن تو که میدونی جونمیو تنها جاییو نریو دل به خدا برده دلو

آخه من بمیرم بی خیالت نمیشم تو اون دلت مونده پیشم

بد نشو به جون چشات بهت نمیاد دلت نمیاد

من بمیرم جاتو عمرا بگیرن تو که میدونی جونمیو تنها جاییو نریو دل به خدا برده دلو

آخه من بمیرم بی خیالت نمیشم تو اون دلت مونده پیشم

بد نشو به جون چشات بهت نمیاد دلت نمیاد

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )







برچسب ها دانلود اهنگ علی لهراسبی همه یکطرف تو ریمیکس اهنگ بهت نمیاد علی لهراسبی همه یه طرف تو یه نفره یه طرف قلبمی دانلود اهنگ بهت نمیاد علی لهراسبی اهنگ نیومده بردی دلو پس ریمیکس علی لهراسبی بهت نمیاد دانلود آهنگ نیومده بردی دلو پس چرا پس نمیاری دانلود اهنگ همه یه طرف تو یه نفره یه طرف قلبمی دانلود اهنگ نیومده بردی دلو پس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو