loading...

دانلود موزیک درخواستی

کد موزیک سرزنش مجید یحیایی,دانلود ترانه سرزنش مجید یحیایی,متن آهنگ سرزنش مجید یحیایی,آهنگ سرزنش مجید یحیایی,ljk Hik\' [ndn,دانلود آهنگ جدید سرزنش مجید یحیایی,متن

حسین بازدید : 123 جمعه 29 بهمن 1395




متن آهنگ سرزنش مجید یحیایی www.xni3e.ir
Lyrics Music Majid Yahyaei Sarzanesh
متن آهنگ سرزنش مجید یحیایی
ترانه و شعر آهنگ سرزنش مجید یحیایی
ای دله بی طاقته من دیگه سیاهه لحظه هات همنفست آخر سر گریه رو جا گذاشت برات
باز که نشستی یه طرف زانوی غم بغل نگیر
خسته ی بیقراره من ای بی صدای سر به زیر ای بی صدای سر به زیر
نذار به روت بیارمو دوباره سرزنش بشی گذشتم از هر چی که بود تویی که دست نمیکشی
بیا و از یاد ببرش با اینکه سخته دله من کی گفته افتادنه برگ مرگه درخته دله من
تکست آهنگ سرزنش مجید یحیایی
بسه به خاطر خدا بیا و اینکارو بکن واسه یه بارم که شده رعایت ما رو بکن


به خاطرش شکستی و چه بی صدا گذاشتو رفت
کسی که پاش هدر شدی بگو چرا گذاشت و رفت , بگو چرا گذاشت و رفت
نذار به روت بیارمو دوباره سرزنش بشی گذشتم از هر چی که بود تویی که دست نمیکشی
بیا و از یاد ببرش با اینکه سخته دله من کی گفته افتادنه برگ مرگه درخته دله من



http://www.faratext.com/







برچسب ها کد موزیک سرزنش مجید یحیایی دانلود ترانه سرزنش مجید یحیایی متن آهنگ سرزنش مجید یحیایی آهنگ سرزنش مجید یحیایی ljk Hik' [ndn دانلود آهنگ جدید سرزنش مجید یحیایی متن ترانه سرزنش مجید یحیایی دانلود آهنگ سرزنش مجید یحیایی کد آهنگ پیشواز ایرانسل سرزنش مجید یحیایی دانلود آهنگ جدید سرزنش مجید یحیایی بهمن ماه 1395 کد آهنگ سرزنش مجید یحیایی تکست آهنگ سرزنش مجید یحیایی دانلود آهنگ با لینک مستقیم سرزنش مجید یحیایی دانلود موزیک ویدیو سرزنش مجید یحیایی دانلود آهنگ سرزنش مجید یحیایی کیفیت 320 کد پیشواز همراه اول سرزنش مجید یحیایی ljk jvhkiHik' [ndn
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو