loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ دیگه گریه نکن یکم حوصله کن,    دانلود آهنگ مرتضی پاشایی,    دانلود اهنگ تو که گریه کنی دل من میگیره,    دانلود اهنگ تو که گ

حسین بازدید : 39 شنبه 09 آذر 1398


,    دانلود اهنگ دیگه گریه نکن یکم حوصله کن
,    دانلود آهنگ مرتضی پاشایی
,    دانلود اهنگ تو که گریه کنی دل من میگیره
,    دانلود اهنگ تو که گریه کنی دل من میگیره دیگه بسه نزار دل من بمیره
,    دانلود اهنگ تو که گریه کنی دل من میگیره از مرتضی پاشایی
,    آهنگ نگران توام مرتضی پاشایی با کیفیت
,   
,   

به من تکیه کن حواست کجاست

هنوز عاشقی هنوز عاشقم ♬♫♪
غماتو به من بگو ♬♫♪
با دلتنگیا عذابم نده مث اون روزا

 

فقط با خودم از عاشق شدن بگو ♬♫♪
گریه نکن ستاره من یه روز تموم میشه فاصله ها ♬♫♪
حوصله کن عزیز دلم ما رو به هم میرسونه خدا
نیمه شبا که دستای ما بازم بلند میشه رو به خدا ♬♫♪
اشکای ما کوتاه نمیاد بگو بگو بگو به خدا ♬♫♪

https://upmusics.com

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود اهنگ دیگه گریه نکن یکم حوصله کن دانلود آهنگ مرتضی پاشایی دانلود اهنگ تو که گریه کنی دل من میگیره دانلود اهنگ تو که گریه کنی دل من میگیره دیگه بسه نزار دل من بمیره دانلود اهنگ تو که گریه کنی دل من میگیره از مرتضی پاشایی آهنگ نگران توام مرتضی پاشایی با کیفیت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو