loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    متن آهنگ سینا شعبانخانی عمدا,    دانلود اهنگ عمدا سینا شعبانخانی,    دانلود اهنگ عمدا از تو میپرسم کجا,    دانلود ریمیکس اهنگ عمدا سینا

حسین بازدید : 27 یکشنبه 10 آذر 1398


,    متن آهنگ سینا شعبانخانی عمدا
,    دانلود اهنگ عمدا سینا شعبانخانی
,    دانلود اهنگ عمدا از تو میپرسم کجا
,    دانلود ریمیکس اهنگ عمدا سینا شعبانخانی
,    سینا شعبانخانی عمدا ریمیکس
,    اکورد اهنگ عمدا سینا شعبانخانی
,    دانلود اهنگ عمدا از تو میگیره دلم شعبانخانی
,    دانلود آهنگ یعنی مثل دیوونه ها
,    دانلود اهنگ عمدا از تو میپرسم کجا ریمیکس
,   
,   

http://tabamusic.com/%D8%B3%DB%8C%D9%86%D8%A7-%D8%B4%D8%B9%D8%A8%D8%A7%D9%86%D8%AE%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B9%D9%85%D8%AF%D8%A7/

متن آهنگ عمدا سینا شعبانخانی

دنیا مال همه بیخیال همه من با تو حالم خوبه فقط
بگو راحت چته من حواسم بهته کم نشه یه تار مو ازت
هر جای عالمی وقتی دلتنگمی من خودمو بهت میرسونم
میخوامت بی حساب من بیدارم تو بخواب سرد بشه روتو بپوشونم

عمدا از تو میپرسم کجا یعنی مثه دیوونه ها
با من برو با من بیا از بس عاشقم رفتارم عجیبه
عمدا از تو میگیره دلم تو خودش میره دلم
بفهم میگیره دلم جوری که تو رو دوست دارم عجیبه

دانلود آهنگ سینا شعبانخانی عمدا

عاشقتم یعنی بهت یه وقتایی پیلم
یه روزایی رو تعطیلم من دست خودم نیست که
عاشقتم یعنی تو خیلی فرق داری واسم
بد بینمو حساسم من دست خودم نیست که من دست خودم نیست که

عمدا از تو میپرسم کجا یعنی مثه دیوونه ها
با من برو با من بیا از بس عاشقم رفتارم عجیبه
عمدا از تو میگیره دلم تو خودش میره دلم
بفهم میگیره دلم جوری که تو رو دوست دارم عجیبه
♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

دنیا مال همه بیخیال همه من با تو حالم خوبه فقط سینا شعبانخانی

 

 

پخش آنلاین







برچسب ها متن آهنگ سینا شعبانخانی عمدا دانلود اهنگ عمدا سینا شعبانخانی دانلود اهنگ عمدا از تو میپرسم کجا دانلود ریمیکس اهنگ عمدا سینا شعبانخانی سینا شعبانخانی عمدا ریمیکس اکورد اهنگ عمدا سینا شعبانخانی دانلود اهنگ عمدا از تو میگیره دلم شعبانخانی دانلود آهنگ یعنی مثل دیوونه ها دانلود اهنگ عمدا از تو میپرسم کجا ریمیکس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو