loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ عشق دیگه خاصیتش بارون نم نم,    دانلود آهنگ تو که شعری روی لبم,    دانلود آهنگ تو همونی که بخاطرت میبرم از همه,    تو همونی

حسین بازدید : 25 سه شنبه 12 آذر 1398


,    دانلود اهنگ عشق دیگه خاصیتش بارون نم نم
,    دانلود آهنگ تو که شعری روی لبم
,    دانلود آهنگ تو همونی که بخاطرت میبرم از همه
,    تو همونی ایوان بند
,    اهنگ تو همونی ایوان بند
,    توهمونی ایوان بند
,    دانلود اهنگ ایوان بند تو که شعری رو لبم
,    در خیالم هر نفس پشت دری در میزنی
,    دانلود اهنگ ایوان بند تو که شعری روی لبم
,   

https://pardismusics.com/34912/evan-band-to-hamooni.php

متن آهنگ تو همونی ایوان باند

 

تو که شعری روی لبم تو که ماهی تو هر شبم

چرا یادت فراموشم که خیالت رو میپوشم

غم دنباله داره من خالیه جات کنار من

تو همونی که بخاطرت میبرم از همه

دوری ازم اما جات تو دلم محکمه عشق دیگه

خاصیتش بارون نم نمه تو همونی که

بخاطرت میبرم از همه  دوری ازم اما جات تو دلم

محکمه عشق دیگه خاصیتش بارون نم نم

تو رو قلبم نفس کشید واست از هرچی دست کشید

تو که آروم جونمی منو دوست داشته باش کمی

غم دنباله دار من خالیه جات کنار من

و همونی که بخاطرت میبرم از همه

دوری ازم اما جات تو دلم محکمه عشق دیگه

خاصیتش بارون نم نم تو همونی که

بخاطرت میبرم از همه  دوری ازم اما جات تو دلم

محکمه عشق دیگه خاصیتش بارون نم نمه

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 







برچسب ها دانلود اهنگ عشق دیگه خاصیتش بارون نم نم دانلود آهنگ تو که شعری روی لبم دانلود آهنگ تو همونی که بخاطرت میبرم از همه تو همونی ایوان بند اهنگ تو همونی ایوان بند توهمونی ایوان بند دانلود اهنگ ایوان بند تو که شعری رو لبم در خیالم هر نفس پشت دری در میزنی دانلود اهنگ ایوان بند تو که شعری روی لبم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو