loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود آهنگ دیگه تمومه عشق منو تو,    اهنگ دیگه تمومه عشق منو تو دوست ندارم,    اهنگ دیگه تموم شد عشق منو تو,    دانلودآهنگ دیگه تمومه

حسین بازدید : 119 سه شنبه 12 آذر 1398


,    دانلود آهنگ دیگه تمومه عشق منو تو
,    اهنگ دیگه تمومه عشق منو تو دوست ندارم
,    اهنگ دیگه تموم شد عشق منو تو
,    دانلودآهنگ دیگه تمومه عشق من و تو
,    دیگه تمومه عشقه منو تو
,    دانلود اهنگ دیگه دست از سر من بردار تو رو خدا برو
,    دانلود اهنگ دیگه دست از سرم بردار برو
,    آهنگ بهتره باهم نباشیم بی وفایی تموم شه
,    دانلود آهنگ دیگه دست از سر من بردار برو دیگه بهونه نیار
,   

https://newmusicfa.ir/

متن آهنگ امین فیاض  برو

دیگه تمومه عشق من و تو
دوست ندارم نمیخوام تو رو
دیگه تمومه عشـق من و تو
خسته شدم من نمیخوام برو

عاشقت بودم تنهام گذاشتی

نفرینم نکن تو اینو خواستی
فرقی نداره عشق تو واسم
تو دیگه مردی دورشدی ازم

هتره با هم نباشیم بی وفایی تموم شه
من میخوام مثل تو باشم دلم نامهربون شه

بـرو دیگه دست ازسر مــن بردار …
بـرو شدم از هر چی عشـق بیزار…

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320 kbps







برچسب ها دانلود آهنگ دیگه تمومه عشق منو تو اهنگ دیگه تمومه عشق منو تو دوست ندارم اهنگ دیگه تموم شد عشق منو تو دانلودآهنگ دیگه تمومه عشق من و تو دیگه تمومه عشقه منو تو دانلود اهنگ دیگه دست از سر من بردار تو رو خدا برو دانلود اهنگ دیگه دست از سرم بردار برو آهنگ بهتره باهم نباشیم بی وفایی تموم شه دانلود آهنگ دیگه دست از سر من بردار برو دیگه بهونه نیار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو