loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    ,    دانلود آهنگ دیگه آروم ندارم,    دانلود اهنگ اروم ندارم مهدی جهانی,    دانلود اهنگ کامل اروم ندارم از مهدی جهانی,   

حسین بازدید : 27 سه شنبه 12 آذر 1398


,   
,    دانلود آهنگ دیگه آروم ندارم
,    دانلود اهنگ اروم ندارم مهدی جهانی
,    دانلود اهنگ کامل اروم ندارم از مهدی جهانی
,    دانلود اهنگ اروم ندارم ببین حالم رو
,    آهنگ مهدی جهانی آروم ندارم
,    دانلود آهنگ آروم ندارم یه نشونه میخوام واسه قلبم
,    اهنگ اروم ندارم سیروان خسروی
,    اهنگ مهدی جهانی بی اراده بودم توی انتخاب تو
,    اهنگ تا اخرش بمون با من

https://upmusics.com/%D8%AF%D9%84%D9%85-%DA%AF%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%87-%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D9%85%DB%8C/

متن ترانه :

!! پای پنجره نشستم کوچه خاکستریه باز ♬♫♪

!! زیر بارون  من چه دلتنگتم امروز ♬♫♪

!! انگار از همون روزاست ♬♫♪

!! حال وهوام رنگ توئه کوچه دلتنگ توئه ♬♫♪

!! دلم گرفته دوباره هوای تو رو داره ♬♫♪ 

!! چشمای خیسم واسه ی دیدنت بی قراره ♬♫♪

 

!! این راه دورم خبر از دل من که نداره  ♬♫♪

!! آروم ندارم یه نشونه می خوام واسه قلبم ♬♫♪

!! جز این نشونه واسه چیزی دخیل نمی بندم ♬♫♪

!! این دل تنهام دوباره هوای تو رو داره ♬♫♪

!! هوای شهرتو و بوی گلاب ♬♫♪

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 








برچسب ها دانلود آهنگ دیگه آروم ندارم دانلود اهنگ اروم ندارم مهدی جهانی دانلود اهنگ کامل اروم ندارم از مهدی جهانی دانلود اهنگ اروم ندارم ببین حالم رو آهنگ مهدی جهانی آروم ندارم دانلود آهنگ آروم ندارم یه نشونه میخوام واسه قلبم اهنگ اروم ندارم سیروان خسروی اهنگ مهدی جهانی بی اراده بودم توی انتخاب تو اهنگ تا اخرش بمون با من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو