loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ دیگه آروم نمیگیرم,    دانلود اهنگ حال من دست خودم نیس دیگ اروم نمیگیرم,    حال من دست خودم نیست دیگه آروم نمیگیرم,    دانلو

حسین بازدید : 324 سه شنبه 12 آذر 1398


,    دانلود اهنگ دیگه آروم نمیگیرم
,    دانلود اهنگ حال من دست خودم نیس دیگ اروم نمیگیرم
,    حال من دست خودم نیست دیگه آروم نمیگیرم
,    دانلود آهنگ فاصله ها
,    دانلود آهنگ حال من دست خودم نیست امین رفیعی
,    آهنگ حال من دست خودم نیست دیگه اروم نمیگیرم
,    دانلود اهنگ فاصله ها از علی لهراسبی با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ سریال دلنوازان کامل
,    دانلود اهنگ حالم دست خودم نیست مهدی جهانی
,   
,   

https://beepmusic.org/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B9%D9%84%DB%8C-%D9%84%D9%87%D8%B1%D8%A7%D8%B3%D8%A8%DB%8C-%D8%A8%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D9%84%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D9%86/

متن آهنگ دلنوازان از علی لهراسبی
حال من دست خودم نیست ، دیگه آروم نمی گیرم
دلم از کسی‌ گرفته که می‌خوام براش بمیرم
باز سرنوشت و انتهای آشنایی
باز لحظه‌ های غم‌ انگیز جدایی
باز لحظه‌ های ناگزیر دل‌ بریدن
بازم اول راه و حس تلخ نرسیدن

پای دنیای تو موندم ، مثل عاشق های عالم
تا منو ببخشی آخر ، تا دلت بسوزه کم کم

♫♫♫

دانلود آهنگ علی لهراسبی بنام دلنوازان

♫♫♫

مثل آینه رو به رومه ، حس با تو بودن من
دارم از دست تو میرم ، عاشقی کن ، منو نشکن
منو نشکن

باز سرنوشت و انتهای آشنایی
باز لحظه‌ های غم‌ انگیز جدایی
باز لحظه‌ های ناگزیر دل‌ بریدن
بازم اول راه و حس تلخ نرسیدن

♫♫♫

 

 

دانلود آهنگ با کيفيت 320 + کلیک کنید

 







برچسب ها دانلود اهنگ دیگه آروم نمیگیرم دانلود اهنگ حال من دست خودم نیس دیگ اروم نمیگیرم حال من دست خودم نیست دیگه آروم نمیگیرم دانلود آهنگ فاصله ها دانلود آهنگ حال من دست خودم نیست امین رفیعی آهنگ حال من دست خودم نیست دیگه اروم نمیگیرم دانلود اهنگ فاصله ها از علی لهراسبی با کیفیت 320 دانلود آهنگ سریال دلنوازان کامل دانلود اهنگ حالم دست خودم نیست مهدی جهانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو