loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود آهنگ سراغی از ما نگیرید نپرسی که چه حالیم,    آهنگ سراغی از ما نگیری نپرسی چه حالیم,    دانلود آهنگ سراغی از ما نگیری 320,    دا

حسین بازدید : 27 چهارشنبه 13 آذر 1398


,    دانلود آهنگ سراغی از ما نگیرید نپرسی که چه حالیم
,    آهنگ سراغی از ما نگیری نپرسی چه حالیم
,    دانلود آهنگ سراغی از ما نگیری 320
,    دانلود اهنگ سراغی از ما نگیری نپرسی ک چ حالیم
,    اهنگ سراغی از ما نگیری نپرسی که چه حالی ام
,    بابک جهانبخش من و بارون 320
,    سراغی از ما نگیری آکورد
,    کلیپ بازم دلم گرفته تو این نم نم بارون
,    آهنگ رضا صادقی و بابک جهانبخش زیر بارون
,   

http://sakhamusic.ir/babak-jahanbakhsh-ft-reza-sadeghi-called-mano-baroon/

متن آهنگ بابک جهانبخش و رضا صادقی منو بارون
سراغی از ما نگیری نپرسی که چه حالیم
عیبی نداره می دونم باعث این جداییم
رفتم شاید که رفتنم فکرتو کمتر بکنه
نبودنم کنار تو حالتو بهتر بکنه
لج کردم با خودم اخه حست به من عالی نبود
احساس من فرق داشت باتو دوست داشتن خالی نبود
++++++++
بازم دلم گرفته تو این نم نم بارون
چشمام خیره به نور چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته منو می کشه آروم
چه حالی دارم امشب به یاد تو زیر بارون
+++++++
بازم دلم گرفته تو این نم نم بارون
چشمام خیره به نور چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته منو می کشه آسون
چه حالی داریم امشب به یاد تو منو بارون
+++++++
باختن تو این بازی واسم از قبل مسلم شده بود
سخت شده بود تحملش عشقت به من کم شده بود
رفتم ولی قلبم هنوز هواتو داره شب و روز
من هنوزم عاشقتم به دل می گم بساز بسوز
رفتم ولی قلبم هنوز هواتو داره شب و روز
من هنوزم عاشقتم به دل می گم بساز بسوز
+++++++
بازم دلم گرفته تو این نم نم بارون
چشمام خیره به نور چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته منو می کشه آروم
چه حالی دارم امشب به یاد تو زیر بارون
+++++++
بازم دلم گرفته تو این نم نم بارون
چشمام خیره به نور چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته منو می کشه آسون
چه حالی داریم امشب به یاد تو منو بارون

 

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ سراغی از ما نگیرید نپرسی که چه حالیم آهنگ سراغی از ما نگیری نپرسی چه حالیم دانلود آهنگ سراغی از ما نگیری 320 دانلود اهنگ سراغی از ما نگیری نپرسی ک چ حالیم اهنگ سراغی از ما نگیری نپرسی که چه حالی ام بابک جهانبخش من و بارون 320 سراغی از ما نگیری آکورد کلیپ بازم دلم گرفته تو این نم نم بارون آهنگ رضا صادقی و بابک جهانبخش زیر بارون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو