loading...

دانلود موزیک درخواستی

دیگه سراغم نیا منو نده تو عذاب عشقمم بودی رفتی از اینجا شدی واسم یه سراب تموم خاطره هام تمومه بی کسی هام شدن رو قلبم خراب و آوار تمام آرزوهام عشق تو بودم من دوسم نداشتی تو منو از اون قلبت بیرون گ

حسین بازدید : 20 پنجشنبه 14 آذر 1398

دیگه سراغم نیا منو نده تو عذاب

عشقمم بودی رفتی از اینجا شدی واسم یه سراب

تموم خاطره هام تمومه بی کسی هام

شدن رو قلبم خراب و آوار تمام آرزوهام

عشق تو بودم من دوسم نداشتی تو

منو از اون قلبت بیرون گذاشتی تو

واسه تو میمردم بهونه آوردی

jenabmusic.com

گفتم بمون پیشم گفتی واسم مردی

عشق تو بودم من دوسم نداشتی تو

منو از اون قلبت بیرون گذاشتی تو

شدی تو دنیامو سوزوندی رویامو

تنهام گذاشتی نشنیدی حرفامو

شعر آهنگ جدید امید باوفا دیگه سراغم نیا

شکستی قلب منو شکستم غرورمو

پای تو باختم دار و ندارم چه ساده رفتی تو

دلی که دست تو بود کسی رو جز تو نداشت

خیال نمیکردم ولی آسون دل تو تنهام گذاشت

عشق تو بودم من دوسم نداشتی تو

منو از اون قلبت بیرون گذاشتی تو

شدی تو دنیامو سوزوندی رویامو

تنهام گذاشتی نشنیدی حرفامو

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو