loading...

دانلود موزیک درخواستی

♫♫ ببار ای برف، ببار ای برف سنگین بر مزارشببار ای برف، ببار ای برف غمگین بر مزارشبه من میگفت برف را دوست دارهبه من میگفت اگه آروم ببارهبه من میگفت این برف زمستونهمین که آبشه اونوقت بهارهببار ای برف، ب

حسین بازدید : 382 شنبه 16 آذر 1398

♫♫ ببار ای برف، ببار ای برف سنگین بر مزارش
ببار ای برف، ببار ای برف غمگین بر مزارش
به من میگفت برف را دوست داره
به من میگفت اگه آروم بباره
به من میگفت این برف زمستون
همین که آبشه اونوقت بهاره
ببار ای برف، ببار ای برف سنگین بر مزارش
ببار ای برف، ببار ای برف غمگین بر مزارش
به وقت بازی تو برف زمستون
صدای گامهاش وقتی می شد دور
پی او می دویدم توی برفا
به من می گفت ندو لیز زمین ها


بپوشان بستر پاکش به پاکی
بگو با او که من با خرس کوکی
برای خنده هاش دل تنگ گشتیم
به دنبالش همه جاها را گشتیم
ببار ای برف، ببار ای برف سنگین بر مزارش
ببار ای برف، ببار ای برف غمگین بر مزارش
به وقت بازی تو برف زمستون
صدای گامهاش وقتی می شد دور
پی او می دویدم توی برفا
به من می گفت ندو لیز زمین ها
بپوشان بستر پاکش به پاکی
بگو با او که من با خرس کوکی
برای خنده هاش دل تنگ گشتیم
بدنبالش همه جاها را گشتیم
ببارای برف، ببارای برف سنگین بر مزارش ♫♫

کد اهنگ پیشواز ببار ای برف از حبیب - بزودی - هنوز ساخته نشده

http://www.irmp3.ir/







برچسب ها کد پیشواز جدید ببار ای برف از حبیب Kod Pishvaz Irancell کد پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز ببار ای برف از حبیب کد آهنگ پیشواز ببار ای برف از حبیب همراه اول کد آهنگ پیشواز ایرانسل ببار ای برف از حبیب کد پیشواز همراه اول کد پیشواز ببار ای برف از حبیب کد آهنگ پیشواز ببار ای برف از حبیب پخش انلاین کد پیشواز کد آهنگ پیشواز ببار ای برف از حبیب جدید Kod Pishvaz Hamrah Aval کد آوای انتظار ببار ای برف از حبیب پخش انلاین کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز ببار ای برف از حبیب ایرانسل کد آوای انتظار ببار ای برف از حبیب کد آهنگ پیشواز همراه اول ببار ای برف از حبیب کد آهنگ پیشواز جدید ببار ای برف از حبیب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو