loading...

دانلود موزیک درخواستی

هیچکی از رفتن من غصه نخوردهیچکی با موندن من شاد نشدوقتی رفتم کسی قلبش نگرفتبغض هیچ آدمی فریاد نشدوقتی رفتم کسی غصش نگرفت وقتی رفتم کسی بدرقم نکرددل من میخواست تلافی بکنه پس چشه هیچ کسی عاشقم نکر

حسین بازدید : 403 شنبه 16 آذر 1398

هیچکی از رفتن من غصه نخورد
هیچکی با موندن من شاد نشد
وقتی رفتم کسی قلبش نگرفت
بغض هیچ آدمی فریاد نشد
وقتی رفتم کسی غصش نگرفت 
وقتی رفتم کسی بدرقم نکرد
دل من میخواست تلافی بکنه


پس چشه هیچ کسی عاشقم نکرد
وقتی رفتم نه که بارون نگرفت
هوا صاف و خیلی هم آفتابی بود
اگه شب میرفتم و خورشید نبود
آسمون خوب میدونم مهتابی بود
دم رفتن کسی گفت سفر بخیر 
که واسم غریب و نا شناخته بود
اما اون وقتی رسید که قلب من
همه آرزوهاشو باخته بود
چهره هیچ کسی پژمرده نبود
گلا اما همه پژمرده بودن
کسائیکه واسشون مهم بودم
همه شاید یه جوری مرده بودن
وقتی رفتم کسی غصش نگرفت 
وقتی رفتم کسی بدرقم نکرد
دل من میخواست تلافی بکنه
پس چشه هیچ کسی عاشقم نکرد

 

کد آهنگ پیشواز وقتی رفتم مهستی - این کد به دلیل غیر مجاز بودن خواننده ساخته نشده

https://firouzkhalili.persianblog.ir







برچسب ها کد آهنگ پیشواز وقتی رفتم مهستی پخش انلاین کد آهنگ پیشواز ایرانسل وقتی رفتم مهستی Kod Pishvaz Irancell کد پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز جدید وقتی رفتم مهستی کد پیشواز جدید وقتی رفتم مهستی کد پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز وقتی رفتم مهستی کد آوای انتظار وقتی رفتم مهستی پخش انلاین کد پیشواز کد آوای انتظار وقتی رفتم مهستی کد پیشواز وقتی رفتم مهستی کد آهنگ پیشواز وقتی رفتم مهستی ایرانسل کد آهنگ پیشواز وقتی رفتم مهستی جدید Kod Pishvaz Hamrah Aval کد آهنگ پیشواز همراه اول وقتی رفتم مهستی کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز وقتی رفتم مهستی همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو