loading...

دانلود موزیک درخواستی

X متن آهنگ شایان شایگان به نام عمرا X دانلود ریمیکس شایان شایگان به نام عمرا X آلبوم شایان شایگان به نام عمرا X دانلود آهنگ جدید شایان شایگان به نام عمرا X موزیک ویدیو شایان ش

حسین بازدید : 33 یکشنبه 17 آذر 1398
X متن آهنگ شایان شایگان به نام عمرا X دانلود ریمیکس شایان شایگان به نام عمرا X آلبوم شایان شایگان به نام عمرا X دانلود آهنگ جدید شایان شایگان به نام عمرا X موزیک ویدیو شایان شایگان به نام عمرا X دانلود آهنگ زیبای شایان شایگان به نام عمرا X کد آهنگ پیشواز شایان شایگان به نام عمرا X دانلود آهنگ با کیفبت اصلی شایان شایگان به نام عمرا X دانلود آهنگ بیکلام شایان شایگان به نام عمرا X دانلود آهنگ mp3 شایان شایگان به نام عمرا X دانلود ترانه شایان شایگان به نام عمرا X اهنگ خام شایان شایگان به نام عمرا X متن آهنگ X دانلود آلبوم شایان شایگان به نام عمرا X دانلود اهنگ قدیمی شایان شایگان به نام عمرا X دانلود آهنگ شایان شایگان به نام عمرا X دانلود آهنگ جدید شایان شایگان به نام عمرا با لینک مستقیم X شایان شایگان به نام عمرا X دانلود موزیک شایان شایگان به نام عمرا X تکست آهنگ شایان شایگان به نام عمرا

Download NewSong By Shayan Shaygan Called omran عمرا از شایان شایگان

https://www.balmusic.ir/%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B4%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%B4%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D8%B9%D9%85%D8%B1%D8%A7/

 

متن آهنگ عمرا از شایان شایگان
گیر چشاته دلم منه دیوونه درگیر نگاهته دلم
قلب تو جای منه محاله دل من از عشق تو دل بکنه
با عشقت دلم آرومه همه چی خوبه کنار تو
دلدادم به دلت آره نبینم پرته حواس تو

عمرا دل من از دل تو دل بکنه
عمرا دل من بتونه از تو بگذره
هرجوری حساب کنم دلم گیر توئه
من عاشقتم دیوونتم یادت نره

تکست آهنگ عمرا از شایان شایگان


تا هست قلبم گیر نگاه توئه
مال چشای توئه تو حال و هوای توئه
تا هست عشقت فکرو خیال منی
قلبم بیقرار توئه میدونی که مال توئه

عمرا دل من از دل تو دل بکنه
عمرا دل من بتونه از تو بگذره
هرجوری حساب کنم دلم گیر توئه
من عاشقتم دیوونتم یادت نره







برچسب ها متن آهنگ شایان شایگان به نام عمرا دانلود ریمیکس شایان شایگان به نام عمرا آلبوم شایان شایگان به نام عمرا دانلود آهنگ جدید شایان شایگان به نام عمرا موزیک ویدیو شایان شایگان به نام عمرا دانلود آهنگ زیبای شایان شایگان به نام عمرا کد آهنگ پیشواز شایان شایگان به نام عمرا دانلود آهنگ با کیفبت اصلی شایان شایگان به نام عمرا دانلود آهنگ بیکلام شایان شایگان به نام عمرا دانلود آهنگ mp3 شایان شایگان به نام عمرا دانلود ترانه شایان شایگان به نام عمرا اهنگ خام شایان شایگان به نام عمرا متن آهنگ دانلود آلبوم شایان شایگان به نام عمرا دانلود اهنگ قدیمی شایان شایگان به نام عمرا دانلود آهنگ شایان شایگان به نام عمرا دانلود آهنگ جدید شایان شایگان به نام عمرا با لینک مستقیم شایان شایگان به نام عمرا دانلود موزیک شایان شایگان به نام عمرا تکست آهنگ شایان شایگان به نام عمرا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو