loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    د اهنگ احمد سلو جاسیگاری,    دانلود آهنگ جاسیگاری گاری گاری,    دانلود اهنگ احساسی احمد سلو,    دانلود اهنگ جدید احمد سلو دوست دارم,&nb

حسین بازدید : 19 جمعه 22 آذر 1398

,    د اهنگ احمد سلو جاسیگاری
,    دانلود آهنگ جاسیگاری گاری گاری
,    دانلود اهنگ احساسی احمد سلو
,    دانلود اهنگ جدید احمد سلو دوست دارم
,    دانلود آهنگ گریه کردم احمد سلو
,    احمد سلو فکر
,    دانلود اهنگ یلدا احمد سلو
,    احمد سلو کابوس
,    دانلود اهنگ احمد سلو مخاطب خاص
,    Download Music
,   

 

 

 

دوست دارم میدونی که این کار دله گناه من نیست تقصیر دله

دوست دارم میدونی که این کار دله

گناه من نیست تقصیر دله

عشق تو دیوونم کرده بی آشیونم کرده

داغتو نازنینم ورد زبونم کرده

عشقه تو نازنینم شبگرده کوچه هام کرد

عشقه تو نازنینم شبگرده کوچه هام کرد

تو میدونی فدات شم قلبت باهام چه ها کرد

تو میدونی فدات شم قلبت باهام چه ها کرد

شعر آهنگ جدید احمد سلو دوست دارم

این بازیه زمونست آخه منم جوونم همه میگن دیوونست اینو خودم میدونم

همه میدونن که این کار دله گناه من نیست تقصیر دله

همه میدونن که این کار دله

گناه من نیست تقصیر دله

عشق تو دیوونم کرده بی آشیونم کرده

داغتو نازنینم ورد زبونم کرده

 

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )

 







برچسب ها د اهنگ احمد سلو جاسیگاری دانلود آهنگ جاسیگاری گاری گاری دانلود اهنگ احساسی احمد سلو دانلود اهنگ جدید احمد سلو دوست دارم دانلود آهنگ گریه کردم احمد سلو احمد سلو فکر دانلود اهنگ یلدا احمد سلو احمد سلو کابوس دانلود اهنگ احمد سلو مخاطب خاص Download Music
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو