loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود آهنگ تف به روت,    دانلود اهنگ من ازت بدم میاد بدم میاد بدم میاد,    دانلود اهنگ ازت بدم میاد میلاد راستاد,    اهنگ دیس لاو ازت

حسین بازدید : 41 جمعه 22 آذر 1398


,    دانلود آهنگ تف به روت
,    دانلود اهنگ من ازت بدم میاد بدم میاد بدم میاد
,    دانلود اهنگ ازت بدم میاد میلاد راستاد
,    اهنگ دیس لاو ازت بدم میاد بدم میاد بدم میاد
,    آهنگ ازت بدم میاد بدم میاد
,    دانلود اهنگ میلاد راستاد ازت بدم میاد بدم میاد
,    اهنگ ازت بدم میاد بدم میاد بدم میاد میلاد راستاد
,    دانلود آهنگ مهرداد مرادپور گلایه
,    اهنگ ازت بدم میاد بدم میاد بدم میاد همینکه بدم میاد هی داره به سرم میاد
,    دانلود آهنگ
,   

 

 

متن آهنگ مهرداد مرادپور ازت بدم میاد

بگو دنبال چی بودی اون چی بود که من نداشتم

ازین عالم چی میخواستی که به زیر پات نذاشتم

تو منو بازی میدادی تو غرورمو شکستی

تو هوسبازی میدونم تو یه عاشق نمیخواستی

توف به روت به اون روی سیات ازت بدم میاد ازت بدم میاد

توف به روت به اون رنگ و ریات توف به اون همه قشنگیات ازت بدم میاد …

https://sevin-music.com

دل به حرفای کی بستی پای عشق کی نشستی

این روزا که بیکسم من تو توی آغوش کی هستی

عشق من به تو تمومه دلم این عشقو نمیخواد

آرزوم فقط همینه خبر مرگت بیاد …

توف به روت به اون روی سیات ازت بدم میاد ازت بدم میاد

توف به روت به اون رنگ و ریات توف به اون همه قشنگیات ازت بدم میاد …

دلم گریه میخواد دلم گریه میخواد چرا هرچی بلاست سر دلم میاد

 

 








برچسب ها دانلود آهنگ تف به روت دانلود اهنگ من ازت بدم میاد بدم میاد بدم میاد دانلود اهنگ ازت بدم میاد میلاد راستاد اهنگ دیس لاو ازت بدم میاد بدم میاد بدم میاد آهنگ ازت بدم میاد بدم میاد دانلود اهنگ میلاد راستاد ازت بدم میاد بدم میاد اهنگ ازت بدم میاد بدم میاد بدم میاد میلاد راستاد دانلود آهنگ مهرداد مرادپور گلایه اهنگ ازت بدم میاد بدم میاد بدم میاد همینکه بدم میاد هی داره به سرم میاد دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو