loading...

دانلود موزیک درخواستی

این آخرین ترانه من است این آخرین نشانه من است شد شانه ام ز بار غم تهی چون دست او به شانه من است مست و نغمه خوان شدم عشق او بهانه من است حاصل دو روز عمر مستی شبانه من است مایه امید من وعده های او ب

حسین بازدید : 53 شنبه 23 آذر 1398

این آخرین ترانه من است این آخرین نشانه من است

شد شانه ام ز بار غم تهی چون دست او به شانه من است

مست و نغمه خوان شدم عشق او بهانه من است

حاصل دو روز عمر مستی شبانه من است

مایه امید من وعده های او بود وعده های او مرا عین آرزو بود

https://www.myeasymusic.ir/

 

عشق او سرشت من چشم او عدوی جان

وه که سرنوشت من در کف عدو بود

شادیم ز گل و می میشود فزون و لی

مستیم ز نگه آن فرشته خو بود چو نی نغمه ها در گلو دارم

به دل روز و شب یاد او دارم به جز آرزوی وصالش نیست







برچسب ها دانلود آهنگ Mp3 این آخرین ترانه من است دانلود رایگان فول البوم الهه الهه این آخرین ترانه من است دانلود آهنگ Mp3 الهه جان این ترانه من نشانه من دانلود آهنگ Mp3 مینو از الهه دانلود اهنگ Mp3 جوانی الهه ترانه های الهه دانلود دانلود آهنگهای الهه خسروی دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو