loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود آهنگ Mp3 مجتبی شجاع بنام تموم زندگیم,    متن اهنگ Mp3 مجتبی شجاع تموم زندگیم,    دانلود اهنگ Mp3 مجتبی شجاع از ته قلبم,    دانلو

حسین بازدید : 109 یکشنبه 24 آذر 1398


,    دانلود آهنگ Mp3 مجتبی شجاع بنام تموم زندگیم
,    متن اهنگ Mp3 مجتبی شجاع تموم زندگیم
,    دانلود اهنگ Mp3 مجتبی شجاع از ته قلبم
,    دانلود اهنگ Mp3 مجتبی شجاع دلم فداته
,    دانلود اهنگ Mp3 مجتبی شجاع کی میتونه
,    منو گم میکنی تو عطر موهات
,    دانلود اهنگ Mp3 مجتبی شجاع چه ساده
,    دانلود آهنگ Mp3 مجتبی شجاع اروم اروم
,    متن تموم زندگیم
,    دانلود آهنگ

https://www.jenabmusic.com/75435/music-tamoome-zendegim.html

 

منو گم میکنی توو عطر موهات صدات آرامش قلب مریضه

نمیدونی همین لحظه کنارت برای عاشقت چقد عزیزه

صدام که میکنی میلرزه قلبم نگامو جا میذارم توی چشمات

تو که باشی دیگه غمی ندارم تا هر وقتی که جا دارم توو دنیا

ببین هر چی که تو دیوونه ای من از تو دیوونه ترم  ی لحظم فکر تو بیرون نمیره از سرم

تو اومدی و قلبم از این آدما بیزار شد تموم زندگیم فقط به عشق تو تکرار شد

 هر چی که تو دیوونه ای من از تو دیوونه ترم ی لحظم فکر تو بیرون نمیره از سرم

تو اومدی و قلبم از این آدما بیزار شد تموم زندگیم فقط به عشق تو تکرار شد

نیستش هیچکسی عاشق شبیه من خداییشم عشق تو ی کاری کرده که هوایی شم

  پس بمون پیشم

حس کن قلبامونو که با هم دیگه هماهنگن پیش خواستنت تموم حسا بی رنگن

واست میجنگن

ببین هر چی که تو دیوونه ای من از تو دیوونه ترم  ی لحظم فکر تو بیرون نمیره از سرم

تو اومدی و قلبم از این آدما بیزار شد تموم زندگیم فقط به عشق تو تکرار شد

 هر چی که تو دیوونه ای من از تو دیوونه ترم ی لحظم فکر تو بیرون نمیره از سرم

تو اومدی و قلبم از این آدما بیزار شد تموم زندگیم فقط به عشق تو تکرار شد

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )







برچسب ها دانلود آهنگ Mp3 مجتبی شجاع بنام تموم زندگیم متن اهنگ Mp3 مجتبی شجاع تموم زندگیم دانلود اهنگ Mp3 مجتبی شجاع از ته قلبم دانلود اهنگ Mp3 مجتبی شجاع دلم فداته دانلود اهنگ Mp3 مجتبی شجاع کی میتونه منو گم میکنی تو عطر موهات دانلود اهنگ Mp3 مجتبی شجاع چه ساده دانلود آهنگ Mp3 مجتبی شجاع اروم اروم متن تموم زندگیم دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو