loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ mp3 محمد طاهر شهر غرق بارونه,    متن اهنگ mp3 شهر غرق بارونه,    آهنگ mp3 شهر غرق بارونه از ساتین,    دانلود آهنگ mp3 شهر غ

حسین بازدید : 39 سه شنبه 26 آذر 1398


,    دانلود اهنگ mp3 محمد طاهر شهر غرق بارونه
,    متن اهنگ mp3 شهر غرق بارونه
,    آهنگ mp3 شهر غرق بارونه از ساتین
,    دانلود آهنگ mp3 شهر غرق بارونه از محمد طاهر و ساتین
,    دانلوداهنگ mp3 محمد طاهر شهر غرق بارون
,    دانلود آهنگ mp3 نیستی تو شبای من
,    شهر غرق بارونه ساتین
,    دانلود اهنگ mp3 شده چشم من حال و روز من
,    دانلود اهنگ mp3 نیستی تو شبای من روشن شمع تو اتاق من
,    دانلود آهنگ
,   

 

همه جا سوت و کوره آسمون ابره
شهر چقدر آرومه آنگاری میدونه
حال منو که داغونه
شهر غرق بارونه باز من دیوونه
آروم نمیگیرم تنها توی این خونه
تو زیر بارونی با اون آرومی
من دلم آروم نیست
تر شده چشم من حال و روزم غم
نیستی تو شبای من روشن شمع تو اتاق من
کاش یه کم آروم شم توی آغوشم نیستی و سخته من آروم شم
شهر غرق بارونه باز من دیوونه
آروم نمیگیرم تنها توی این خونه
تر شده چشم من حال و روزم غم
نیستی تو شبای من روشن شمع تو اتاق من
کاش یه کم آروم شم توی آغوشم نیستی و سخته من آروم شم
صدای تیک تیک ساعت و بارون
دوباره تنها زدن تو خیابون
بعد تو حالم بده
چند وقتیه ماتم زده به خاطراتی که داشتیم
تو دلم یه عالم غمه
شهر غرق بارونه باز من دیوونه
آروم نمیگیرم تنها توی این خونه

http://www.mykingmusic.com/

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 محمد طاهر شهر غرق بارونه متن اهنگ mp3 شهر غرق بارونه آهنگ mp3 شهر غرق بارونه از ساتین دانلود آهنگ mp3 شهر غرق بارونه از محمد طاهر و ساتین دانلوداهنگ mp3 محمد طاهر شهر غرق بارون دانلود آهنگ mp3 نیستی تو شبای من شهر غرق بارونه ساتین دانلود اهنگ mp3 شده چشم من حال و روز من دانلود اهنگ mp3 نیستی تو شبای من روشن شمع تو اتاق من دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو