loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود آهنگ mp3 محلی پدر بشم قربون دستایی,    دانلود اهنگ mp3 پدر علی براتی بشم قربون دستایی,    کلیپ بشم قربون دستایی که هر گوشش ترک داره,  

حسین بازدید : 463 پنجشنبه 28 آذر 1398


,    دانلود آهنگ mp3 محلی پدر بشم قربون دستایی
,    دانلود اهنگ mp3 پدر علی براتی بشم قربون دستایی
,    کلیپ بشم قربون دستایی که هر گوشش ترک داره
,    دانلود اهنگ mp3 بشم قربون دستایی از سعید کریمی
,    بشم قربون دستایی که هر گوشش ترک داره علی براتی
,    دانلوداهنگ mp3 بشم قربون دستایی که هرگوشش ترک داره بکش دست به سرم بابا
,    میشم قربون دستایی که هر گوشش ترک داره علی براتی
,    دانلود اهنگ mp3 بکش دست به سرم بابا از علی براتی
,    اهنگ mp3 بکش دست به سرم بابا علی براتی
,    Download Ahang Mahali
,   
,   

 

سعید کریمی پدر

بشم قربون دستایی که انگشتاش  ترک داره

بشم قربون دستایی که انگشتاش  ترک داره

بکش دست رو سرم بابا دست معرفت داره

بکش دست رو سرم بابا دست معرفت داره

گفتم پر و بالم ده پیشت بمونم بابا

گفتم پر و بالم ده کنارت بمونم والا

نشونم ده پریدن را واست بپرم بابا

نشونم ده پریدن را واست بپرم بابا

بابا بی وفا مردم پیشت همینم  بابا

بابا بی وفا بودم پیشت همینم بابا

هر چند جوان بودم  باز تقصیروم  بابا

هر چند جوان بودم سر پا تقصیروم بابا

بابا نفهمیدم  هی سر به سرم باشه

بابا نفهمیدم  هی زد به سرم پاشو

حالا که زمین گیری بالشته سرت باشم

حالا که زمین گیری بالشته سرت باشم

متن آهنگ پدر سعید کریمی

بشم قربون دستایی که انگشتاش  ترک داره

بشم قربون دستایی که انگشتاش  ترک داره

بکش دست رو سرم بابا دست معرفت داره

بکش دست رو سرم بابا دست معرفت داره

گفتم پر و بالم ده کنارت بمونم بابا

گفتم پر و بالم ده کنارت بمونم بابا

نشونم ده پریدن را واست بپرم بابا

نشونم ده پریدن را واست بپرم بابا

بابا بی وفا بودم پیشت همینم  بابا

بابا بی وفا بودم پیشت همینم بابا

هر چند جوان بودوم سر پا تقصیروم  بابا

هر چند جوان بودوم سر پا تقصیروم بابا

بابا نفهمیدوم  خوش زد به سرم پاشو

بابا نفهمیدوم خوش زد به سرم پاشو

حالا که زمین گیروم بالشته سرت پاشو

حالا که زمین گیری بالشته سرت پاشو

http://sornamusic.ir/

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 محلی پدر بشم قربون دستایی دانلود اهنگ mp3 پدر علی براتی بشم قربون دستایی کلیپ بشم قربون دستایی که هر گوشش ترک داره دانلود اهنگ mp3 بشم قربون دستایی از سعید کریمی بشم قربون دستایی که هر گوشش ترک داره علی براتی دانلوداهنگ mp3 بشم قربون دستایی که هرگوشش ترک داره بکش دست به سرم بابا میشم قربون دستایی که هر گوشش ترک داره علی براتی دانلود اهنگ mp3 بکش دست به سرم بابا از علی براتی اهنگ mp3 بکش دست به سرم بابا علی براتی Download Ahang Mahali
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو