loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    متن آهنگ مجتبی شجاعی عشق اهورایی,    اهنگ عشق اهورایی هندی,    متن عشق اهورایی,    متن آهنگ عشق اهورایی من از مجتبی شجاع,  &n

حسین بازدید : 63 دوشنبه 02 دی 1398


,    متن آهنگ مجتبی شجاعی عشق اهورایی
,    اهنگ عشق اهورایی هندی
,    متن عشق اهورایی
,    متن آهنگ عشق اهورایی من از مجتبی شجاع
,    متن آهنگ عشق اهورایی مجتبی شجاع
,    متن آهنگ عشق اهورایی من هندی
,    اهنگ عشق اهورایی برای تیم ملی
,    متن اهنگ عشق اهورایی از شاهرخ خان
,    متن اهنگ عشق اهورایی هندی
,    متن آهنگ

هستی رویایی من عشقه اهورایی من ساحله دریایی من تویی لیلای من
دستای تو , دستای من حلقه زدن دور وطن اسمتو فریاد میزنن تویی دنیای من

ایران غزل باران نفسه طوفان تویی تو یگانه وطن
ایران جاودان ایران قهرمان ایران خونه ی بهشتی من

ای عشقه یگانه مرز بیکرانه آغوشه تو داره عطر دلبرانه
ای عشقه یگانه مرز بیکرانه آغوشه تو داره عطر دلبرانه

تکست آهنگ عشق اهورایی مجتبی شجاع

ضربانه قلبای ما با تو میزنه هیجان از دلهای ما دل نمی کنه
دستامون پَر میگیره با فرشته ها پرچم رو بالا بردی تا خود خدا

ضربانه قلبای ما با تو میزنه هیجان از دلهای ما دل نمی کنه
دستامون پَر میگیره با فرشته ها پرچم رو بالا بردی تا خود خدا

ایران غزل باران نفسه طوفان تویی تو یگانه وطن
ایران جاودان ایران قهرمان ایران خونه ی بهشتی من

ای عشقه یگانه مرز بیکرانه آغوشه تو داره عطر دلبرانه
ای عشقه یگانه مرز بیکرانه آغوشه تو داره عطر دلبرانه







برچسب ها متن آهنگ مجتبی شجاعی عشق اهورایی اهنگ عشق اهورایی هندی متن عشق اهورایی متن آهنگ عشق اهورایی من از مجتبی شجاع متن آهنگ عشق اهورایی مجتبی شجاع متن آهنگ عشق اهورایی من هندی اهنگ عشق اهورایی برای تیم ملی متن اهنگ عشق اهورایی از شاهرخ خان متن اهنگ عشق اهورایی هندی متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو