loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود آهنگ mp3 محلی دنیای فانی,    دانلود اهنگ mp3 بابا لیلی افغانی,    دانلود اهنگ mp3 بابا لیلی از سعید کریمی,    دانلود اهنگ mp3 با

حسین بازدید : 65 چهارشنبه 04 دی 1398


,    دانلود آهنگ mp3 محلی دنیای فانی
,    دانلود اهنگ mp3 بابا لیلی افغانی
,    دانلود اهنگ mp3 بابا لیلی از سعید کریمی
,    دانلود اهنگ mp3 بابا لیلی از مرتضی رضایی
,    دانلود اهنگ mp3 بابا لیلی بیمار شدم وحید حیدری
,    متن آهنگ mp3 بابا لیلی بیمار شدم جان لیلی گرفتار شدم
,    دانلود اهنگ mp3 حسین عامری
,    دانلود اهنگ mp3 های حسین عامری
,    اهنگ mp3 بابا لیلی مرتضی رضایی
,    دانلود موزیک محلی صوتی mp3

http://www.teh-dl.ir/25257/%D8%A8%D8%A7%D8%A8%D8%A7-%D9%84%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%A8%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B1-%D8%B4%D8%AF%D9%85-%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86-%D8%B9%D8%A7%D9%85%D8%B1%DB%8C.html

 

متن آهنگ بابا لیلی بیمار شدم جان لیلی گرفتار شدم حسین عامری 

خداوندا در این دنیای فانی

بابا لیلی بیمار شدم جان لیلی گرفتار شدم

کشم رنج و عذاب زندگانی 

بابا لیلی بیمار شدم جان لیلی گرفتار شدم

تمام آروزوها بر دلم ماند 

بابا لیلی بیمار شدم جان لیلی گرفتار شدم

رسیده پیریم قبل از جوانی 

بابا لیلی بیمار شدم جان لیلی گرفتار شدم

بابا لیلی بیمار شدم جان لیلی گرفتار شدم

بابا لیلی بیمار شدم جان لیلی گرفتار شدم

لای لای لای لای لای لای

دانلود آهنگ بابا لیلی بیمار شدم گرفتار شدم حسین عامری از تهران دانلود

خدا حسن جوانی بر تو داده 

بابا لیلی بیمار شدم جان لیلی گرفتار شدم

 که من منت کش روی تو باشم 

بابا لیلی بیمار شدم جان لیلی گرفتار شدم

بابا لیلی بیمار شدم جان لیلی گرفتار شدم

بابا لیلی بیمار شدم جان لیلی گرفتار شدم

 

 

دانلود آهنگ با کيفيت 320

 







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 محلی دنیای فانی دانلود اهنگ mp3 بابا لیلی افغانی دانلود اهنگ mp3 بابا لیلی از سعید کریمی دانلود اهنگ mp3 بابا لیلی از مرتضی رضایی دانلود اهنگ mp3 بابا لیلی بیمار شدم وحید حیدری متن آهنگ mp3 بابا لیلی بیمار شدم جان لیلی گرفتار شدم دانلود اهنگ mp3 حسین عامری دانلود اهنگ mp3 های حسین عامری اهنگ mp3 بابا لیلی مرتضی رضایی دانلود موزیک محلی صوتی mp3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو