loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    ,    دانلود اهنگ mp3 محلی کم بیا دنبال من,    دانلود آهنگ mp3 کم بیا دنبال من محمد بختیاری,    دانلود ریمیکس اهنگ mp3 کم بیا دنبال من,&

حسین بازدید : 49 جمعه 06 دی 1398


,   
,    دانلود اهنگ mp3 محلی کم بیا دنبال من
,    دانلود آهنگ mp3 کم بیا دنبال من محمد بختیاری
,    دانلود ریمیکس اهنگ mp3 کم بیا دنبال من
,    دانلود آهنگ mp3 کم بیا دنبال من امید مولوی
,    آهنگ mp3 کم بیا دنبال من ریمیکس
,    آهنگ mp3 اصلی کم بیا دنبال من ریمیکس
,    آهنگ mp3 کم بیا دنبال من حسین کریمی
,    دانلود آهنگ mp3 ارکستی کم بیا دنبال من
,    دانلود ریمیکس اهنگ mp3 کم بیا دنبال من مجتبی دربیدی
,    دانلود آهنگ mp3 محلی

 

 ,    دانلود آهنگ mp3 کم بیا دنبال من امید مولوی


متن آهنگ امید مولوی به نام کم بیا دنبال من
صدای دستا بره بالا
یک دو سه حالا برو
صدای دستا حالا برو
حالا کم بیا دنبال من نیا در خونمون
می بینه از پنجره دختر همسایمون
اگه می خواهی مرا به خواستگاریم بیا
اگه می خواهی مرا به خواستگاریم بیا
برو بالا برو بالا آها
می آیی پنهون بیا می روی پنهون برو
ماه که در اومد بیا صبح که سحر شد برو
اگه می خواهی مرا به خواستگاریم بیا
اگه می خواهی مرا به خواستگاریم بیا
صدای دستا برو بالا جونم
آی ماشاالله
دلبر طناز بیا با لب خندون بیا
با چشم گریون نیا با رقص و آواز بیا
اگه می خواهی مرا به خواستگاریم بیا
اگه می خواهی مرا به خواستگاریم بیا
کم بیا دنبال من نیا در خونمون
می بینه از پنجره دختر همسایمون
اگه می خواهی مرا به خواستگاریم بیا
اگه می خواهی مرا به خواستگاریم بیا
صدای دستا برو آها جونم
معصومه جونم برو بالا
صدای دستا
معصومه جونم معصومه جونم
قد و بالای تو گردم ناز نگات بگردم
سر بالا کردی وای گلم ما رو نگا کردی جونم
سر بالا کردی وای گلم ما رو نگا کردی جونم
معصومه جونم معصومه جونم
زلفاتو رنگی کردی ما رو دیوونه کردی
سر بالا کردی وای گلم ما رو نگا کردی جونم
سر بالا کردی وای گلم ما رو نگا کردی جونم
برو صدای دستا آی ماشالله
معصومه جونم معصومه جونم
قد و بالای تو گردم ناز نگات بگردم
سر بالا کردی وای گلم ما رو نگا کردی جونم
سر بالا کردی وای گلم ما رو نگا کردی جونم
معصومه جونم معصومه جونم
زلفاتو رنگی کردی ما رو دیوونه کردی
سر بالا کردی وای گلم ما رو نگا کردی جونم
سر بالا کردی وای گلم ما رو نگا کردی جونم
برو حالا صدای دستا بره بالا
قد بلند ابرو کمون چشماش سیاهه
وای وای وای وای همسرت پیدا نشد در بختیاری
وای وای وای وای از تو می خوام از تو می خوام سی مو نکن اینقده ناز
از تو می خوام از تو می خوام سی مو نکن اینقده ناز
صدای دستا بره بالا
دختر جان کاکام مرگ برارت وای وای وای تو نکش سورمه به چشمون خمارت
وای وای وای وای از تو می خوام از تو می خوام سی مو نکن اینقده ناز
از تو می خوام از تو می خوام سی مو نکن اینقده ناز
قد بلند ابرو کمون چشماش سیاهه
وای وای وای وای همسرت پیدا نشد در بختیاری
وای وای وای وای از تو می خوام از تو می خوام سی مو نکن اینقده ناز
از تو می خوام از تو می خوام سی مو نکن اینقده ناز
از تو می خوام از تو می خوام سی مو نکن اینقده ناز
از تو می خوام از تو می خوام سی مو نکن اینقده ناز
از تو می خوام از تو می خوام سی مو نکن اینقده ناز
صدای دستا یرو جونم آها لای لای
دانلود آهنگ جدید امید مولوی به نام کم بیا دنبال من

 

https://ahang7.ir/m/218981

 

دانلود کمکی

 







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 محلی کم بیا دنبال من دانلود آهنگ mp3 کم بیا دنبال من محمد بختیاری دانلود ریمیکس اهنگ mp3 کم بیا دنبال من دانلود آهنگ mp3 کم بیا دنبال من امید مولوی آهنگ mp3 کم بیا دنبال من ریمیکس آهنگ mp3 اصلی کم بیا دنبال من ریمیکس آهنگ mp3 کم بیا دنبال من حسین کریمی دانلود آهنگ mp3 ارکستی کم بیا دنبال من دانلود ریمیکس اهنگ mp3 کم بیا دنبال من مجتبی دربیدی دانلود آهنگ mp3 محلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو