loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    ,    دانلود اهنگ mp3 گیلکی شب که شمه به خانه,    فرامرز دعایی mp3,    ترانه گیلکی مره بزن مره بوکوش فرامرز دعایی,    دان

حسین بازدید : 235 یکشنبه 08 دی 1398


,   
,    دانلود اهنگ mp3 گیلکی شب که شمه به خانه
,    فرامرز دعایی mp3
,    ترانه گیلکی مره بزن مره بوکوش فرامرز دعایی
,    دانلود اهنگ mp3های قدیمی فرامرز دعایی
,    بهترین آهنگ mp3 های فرامرز دعایی
,    دانلود اهنگ mp3 زیارت فرامرز دعایی
,    دانلود آهنگ mp3 مره لوچان نزن از فرامرز دعایی
,    دانلود آهنگ mp3 گیلکی قدیمی
,    اهنگ mp3 سربازی گیلکی
,    Download Music Shomali 98
,   
,   

 

 

متن آهنگ محلی شب که شمه به خانه از فرامرز دعایی + ترجمه

شب کی شمه بخوانه، زنای گیره بهانه، زنه می امرا چانه، اون دوشمنِ می جانه

شب که به خانه می روم زنم بهانه می گیرد، با من چانه می زند، او دشمن جان من است

شب کی شمه بخوانه، زنای گیره بهانه، زنه می امرا چانه، اون دوشمنِ می جانه

شب که به خانه می روم زنم بهانه می گیرد، با من چانه می زند، او دشمن جان من است

پیرهَن هینم گوشواره خوایه

پیراهن میخرم گوشواره میخواهد

گوشوار هینم دستمال خوایه

گوشواره می خرم روسری می خواهد

اَیتا خوایه، اویتا خوایه ،نانم کی من کُویتا خوایه

این یکی را می خواهد، آن یکی را می خواهد، من نمی دانم کدام یک را می خواهد

هرچی گم ترا بوخودا ایپچه می امرا را بیا

هرچه می گویم تورا به خدا کمی با من مدارا کن

جنگ و دعوایا بابا توماماکون کوتا بیا

جنگ و دعوا را کنار بگذار بابا، تمام کن کوتاه بیا

مره را زرخ نیگا کونه، مره زرخ نیگا کونه

به من تلخ نگاه می کند به من تلخ نگاه می کند

کره می همسایانا گریه مرا برُخ کشه

همسایه ها را با گریه به رخ من می کشد

کی اوشان زندگی تخته تخته تخته

که زندگی آنها تختهِ تختهِ تخت است

زندگی اَجور مرا سخته سخته سخته

زندگی اینگونه برای من سخت سخت سخت است

پیرهَن هینم گوشواره خوایه

پیراهن میخرم گوشواره می خواهد

گوشوار هینم دستمال خوایه

گوشواره می خرم روسری می خواهد

اَیتا خوایه، اویتا خوایه، نانم کی من کُویتا خوایه

این یکی را می خواهد، آن یکی را می خواهد، من نمی دانم کدام یک را می خواهد

هیچکس تقصیر ناره، تقصیر فقط می مار داره

هیچکس تقصیر ندارد، تقصیر را فقط مادر من دارد

ای پیچه از او طرف گونا می زن برار داره

از طرف دیگر مقداری برادر زنم گناه دارد

هیچکس تقصیر ناره، تقصیر فقط می مار داره

هیچکس تقصیر ندارد، تقصیر را فقط مادر من دارد

ای پیچه از او طرف گونا می زن برار داره

از طرف دیگر مقداری برادر زنم گناه دارد

کی مره آجور گرفتارا کودید، روزِ روشنا مره تارا کودید

که مرا اینگونه گرفتار کردند، روز روشن مرا تار کردند

شب کی شمه بخوانه

زنای گیره بهانه

زنه می امرا چانه

اون دوشمنِ می جانه

شب که به خانه می روم زنم بهانه می گیرد، با من چانه می زند، او دشمن جان من است

 

 

http://alamusic.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%DA%AF%DB%8C%D9%84%DA%A9%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%85%D8%B1%D8%B2-%D8%AF%D8%B9%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%B4%D8%A8-%DA%A9%D9%87-%D8%B4%D9%85/

 

 

دانلود آهنگ

 








برچسب ها دانلود اهنگ mp3 گیلکی شب که شمه به خانه فرامرز دعایی mp3 ترانه گیلکی مره بزن مره بوکوش فرامرز دعایی دانلود اهنگ mp3های قدیمی فرامرز دعایی بهترین آهنگ mp3 های فرامرز دعایی دانلود اهنگ mp3 زیارت فرامرز دعایی دانلود آهنگ mp3 مره لوچان نزن از فرامرز دعایی دانلود آهنگ mp3 گیلکی قدیمی اهنگ mp3 سربازی گیلکی Download Music Shomali 98
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو