loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    متن آهنگ محمد زارع روزای رفته,    آهنگهای محمد زارع,    متن فول البوم محمد زارع با لینک مستقیم,    متن آهنگ محمد زارع خطا کردم, &n

حسین بازدید : 34 سه شنبه 10 دی 1398



,    متن آهنگ محمد زارع روزای رفته
,    آهنگهای محمد زارع
,    متن فول البوم محمد زارع با لینک مستقیم
,    متن آهنگ محمد زارع خطا کردم
,    اهنگ جدید محمد زارع شب تنهایی
,    متن آهنگ محمد زارع گاهی وقتا
,    اهنگ محمد زارع روزهای رفته
,    آهنگ جدید محمد زارع هوا بد شد
,    متن آهنگ هوا بد شد محمد زارع
,    متن آهنگ
,   

 

متن آهنگ محمد زارع بنام روزای رفته

جای دستای من امروز دستای کی تو دستته
اون کیه که این روزا پادشاه قلبته
از کجا اومد که میخواد
تو رو همراش ببره
خوش به حال اون که امروز
حالش از من بهترهه

حالا من موندم و عکسات و یه دنیا خاطره
یاد روزای که رفته و کاشکی از یادم بره
حالا من موندمو پاییز و زمستون و بهار
یه نگاه بی خریدار و یه عمری انتظار

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ روزای رفته از محمد زارع

♫♫♫♫♫♫

تو چه ساده رد شدی از غروری که شکست
یه غریبه اومدو بین ما دوتا نشست
دل به جادده ها سپردی تا نهفهم چی شدی
پادشاه ی قلبم من حالا اسیر کی شدی

حالا من موندم و عکسات و یه دنیا خاطره
یاد روزای که رفته و کاشکی از یادم بره
حالا من موندمو پاییز و زمستون و بهار
یه نگاه بی خریدار و یه عمری انتظار
حالا من موندم و عکسات و یه دنیا خاطره
یاد روزای که رفته و کاشکی از یادم بره
حالا من موندمو پاییز و زمستون و بهار
یه نگاه بی خریدار و یه عمری انتظار

 

https://msbmusic.ir/محمد-زارع-روزای-رفته







برچسب ها متن آهنگ محمد زارع روزای رفته آهنگهای محمد زارع متن فول البوم محمد زارع با لینک مستقیم متن آهنگ محمد زارع خطا کردم اهنگ جدید محمد زارع شب تنهایی متن آهنگ محمد زارع گاهی وقتا اهنگ محمد زارع روزهای رفته آهنگ جدید محمد زارع هوا بد شد متن آهنگ هوا بد شد محمد زارع متن آهنگ متن اهنگ محمد زارع روزهای رفته متن آهنگ محمد زارع محمد زارع خواننده ویکی پدیا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو