loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    متن آهنگ محمد نوری نمیشه غصه مارو,    متن آهنگ آرزوها محمد نوری ورژن قدیمی,    متن آهنگ آرزوها محمد نوری ,    اهنگ محمد نوری نمیشه غصه

حسین بازدید : 984 سه شنبه 10 دی 1398


,    متن آهنگ محمد نوری نمیشه غصه مارو
,    متن آهنگ آرزوها محمد نوری ورژن قدیمی
,    متن آهنگ آرزوها محمد نوری
,    اهنگ محمد نوری نمیشه غصه مارو
,    نمیشه غصه ما رو یه لحظه تنها بذاره lyrics
,    نمیشه غصه ما رو یه لحظه تنها بذاره حسین منزوی
,    آرزوها محمد نوری متن
,    نمیشه غصه ما رو شاعر
,    آکورد نمیشه غصه ما رو
,    متن آهنگ
,   

 

 

متن آهنگ دل عاشق

نمی شه غصه ما رو، یه لحظه تنها بذاره 

نمیشه این قافله، ما رو تو خواب جا بذاره ، ما رو تو خواب جا بذاره

 دلم از اون دلای، قدیمیه از اون دلاست  ، که می خواد عاشق که شد پا روی دنیا بذاره

 دوست دارم یه دست از آسمون بیاد، ما دو تا رو ، ببره از اینجا و، اون ور ابرا بذاره

 تو دلت بوسه می خواد، من می دونم اما لبت ، سر هر جمله دلش می خواد یه امّا بذاره

بی تو دنیا نمی ارزه، تو با من باش و بذار ، همه ی دنیا منو ، همیشه تنها بذاره

نمیشه غصه ما رو، یه لحظه تنها بذاره  ، نمیشه این قافله ، ما رو تو خواب جا بذاره

 آخ ما رو تو خواب جا بذاره

دوست دارم یه دست از آسمون بیاد، ما دو تا رو ، ببره از اینجا و ، اون ور ابرا بذاره

من می خوام تا آخر، دنیا تماشات بکنم 

اگه زندگی برام، چشم تماشا بذاره

 بی تو دنیا ، نمی ارزه ،  تو با من باش و بذار

همه ی دنیا منو ، همیشه تنها بذاره

 دلم از اون دلای، قدیمیه از اون دلاست

که می خواد عاشق که شد پا روی دنیا بذاره

 پا روی دنیا بذاره

 

متن آهنگ جان مریم

وای گل سرخ و سپیدم کی میایی
بنفشه برگ بیدم کی میایی
تو گفتی گل درآید من میایم
وای گل عالم تموم شد کی میایی

جان مریم چشماتو واکن سری بالا کن
در اومد خورشید شد هوا سفید
وقت اون رسید که بریم به صحرا آی نازنین مریم
جان مریم چشماتو واکن منو صدا کن
بشیم روونه بریم از خونه
شونه به شونه به یاد اون روزها وای نازنین مریم
باز دوباره صبح شد من هنوز بیدارم
ای کاش میخوابیدم تورو خواب میدیدم
خوشه غم توی دلم زده جوونه دونه بدونه
دل نمی دونه چه کنه با این همه غم
وای نازنین مریم وای نازنین مریم

بیا رسید وقت درو مال منی از پیشم نرو
بیا سر کارمون بریم درو کنیم گندمارو
بیا رسید وقت درو مال منی از پیشم نرو
بیا سر کارمون بریم بیا بیا نازنین مریم نازنین مریم

باز دوباره صبح شد من هنوز بیدارم
ای کاش میخوابیدم تورو خواب میدیدم
خوشه غم توی دلم زده جوونه دونه بدونه
دل نمی دونه چه کنه با این همه غم
وای نازنین مریم وای نازنین مریم








برچسب ها متن آهنگ محمد نوری نمیشه غصه مارو متن آهنگ آرزوها محمد نوری ورژن قدیمی متن آهنگ آرزوها محمد نوری اهنگ محمد نوری نمیشه غصه مارو نمیشه غصه ما رو یه لحظه تنها بذاره lyrics نمیشه غصه ما رو یه لحظه تنها بذاره حسین منزوی آرزوها محمد نوری متن نمیشه غصه ما رو شاعر آکورد نمیشه غصه ما رو متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو