loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    متن اهنگ محمد پدر,    آهنگ جدید محمد محبیان برای حبیب,    متن آهنگهای محمد محبیان,    متن آهنگ پدر از حبیب,    متن آهنگ

حسین بازدید : 23 سه شنبه 10 دی 1398


,    متن اهنگ محمد پدر
,    آهنگ جدید محمد محبیان برای حبیب
,    متن آهنگهای محمد محبیان
,    متن آهنگ پدر از حبیب
,    متن آهنگ دوست دارم ها از محمد محبیان
,    متن آهنگ محمد محبیان یاد تو
,    متن تمام آهنگ های محمد پسر حبیب
,    متن آهنگ پسر حبیب در مرگ پدرش
,    متن اهنگ زندونی از محمد محبیان
,    متن آهنگ
,   
,    متن آهنگ پدر محمد بختیاری
,    متن اهنگ محمد بختیاری عشق یعنی تو
,    اهنگ جدید محمد بختیاری زندگی
,    آهنگ جدید محمد بختیاری 97
,    متن اهنگ محمد بختیاری ممنونم
,    متن آهنگ یاد پدر
,    متن اهنگ پدر چاوشی
,    متن اهنگ محمد بختیاری دوست دارم
,    متن آهنگ در سوگ پدر
,    متن آهنگ
,   

 

متن آهنگ عزیز حونم از حبیب

نری منو تنها بذاری خاطره هاتو جا بذاری

نری که من دیونه میشم زندونی این خونه میشم

توکه نیستی توو صدام غمه بهشت بی تو جهنمه

اگه بری عزیز جونم خاموش میشه چراغ خومنم

بامن یه عمر همصدابودی با غصه هام اشنابودی

نری منو تنها بذاری خاطره هاتو جا بذاری

برای شب گریه های من یک مرحم بیصدابودی

نری که بی تو دق میکنم شب تاسحر هق هق میکونم

نری منو تنها بذاری خاطره هاتو جا بذاری

اگه بری عزیز جونم خاموش میشه چراغ خومنم

بامن یه عمر همصدابودی با غصه هام اشنابودی

نری منو تنها بذاری خاطره هاتو جا بذاری

 

https://www.myeasymusic.ir/%d8%ad%d8%a8%db%8c%d8%a8-%d9%88-%d9%85%d8%ad%d9%85%d8%af-%d8%b9%d8%b2%db%8c%d8%b2-%d8%ad%d9%88%d9%86%d9%85/







برچسب ها متن اهنگ محمد پدر آهنگ جدید محمد محبیان برای حبیب متن آهنگهای محمد محبیان متن آهنگ پدر از حبیب متن آهنگ دوست دارم ها از محمد محبیان متن آهنگ محمد محبیان یاد تو متن تمام آهنگ های محمد پسر حبیب متن آهنگ پسر حبیب در مرگ پدرش متن اهنگ زندونی از محمد محبیان متن آهنگ متن آهنگ پدر محمد بختیاری متن اهنگ محمد بختیاری عشق یعنی تو اهنگ جدید محمد بختیاری زندگی آهنگ جدید محمد بختیاری 97 متن اهنگ محمد بختیاری ممنونم متن آهنگ یاد پدر متن اهنگ پدر چاوشی متن اهنگ محمد بختیاری دوست دارم متن آهنگ در سوگ پدر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو