loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    متن آهنگ ترکی من سنی قلبیمه گیزلمیشم,    متن آهنگ ترکی من سنی قلبیمه گیزلمیشم با صدای خانم,    متن آهنگ ترکی من سنی قلبیمه گیزلمیشم با صدای زن, &

حسین بازدید : 167 پنجشنبه 12 دی 1398


,    متن آهنگ ترکی من سنی قلبیمه گیزلمیشم
,    متن آهنگ ترکی من سنی قلبیمه گیزلمیشم با صدای خانم
,    متن آهنگ ترکی من سنی قلبیمه گیزلمیشم با صدای زن
,    متن آهنگ ترکی من سنی قلبیمه گیزلمیشم با صدای آیتن رسول
,    متن اهنگ ترکی من سنی قلبیمه گیزلمیشم خواننده زن
,    متن آهنگ من سنی قلبیمه گیزلمیشم از آیتن رسول
,    آهنگ ترکی من سنی قلبیمه گیزلمیشم از خواننده زن
,    متن اهنگ من سنی قلبیمه گیزلمیشم خواننده زن
,    متن اهنگ ترکی من سنی قلبیمه گیزلمیشم با صدای دختر
,    متن آهنگ ترکی
,   

https://www.musicded.com/single-tracks/38.html

 

ترجمه فارسی معنی الچین مهرمو من سنی قلبیمه گیزلمیشم

Mən səni qəlbimə gizləmişəm♫/
من تورو تو قلبـم مَخفی کـردم♫/
Başqasını sevməmişəm♫/
بـه کـسـِ دیگه‌ای علاقِمند نشدم♫/
Və xəyanət etməmişəm♫/♫/
بـِهت خیانَت نکـردم
Amma sən, ürəyimlə oynamısan♫/
امّا تو بـا قلبـم، احسـاسـَم بـازی کـردی♫/
Ağır olsa da duymalısan♫/
سـَنگینم بـاشه بـاید بـِشنوی♫/

دانلود آهنگ الچین مهرمو من سنی قلبیمه گیزلمیشم اما سن اورییم له اوینامیسان

Mənim ən böyük yanlışımsan♫/
تو بـزرگترین اشِتبـاه منی♫/
Ağlama ürək o buna layiq deyil inan♫/
گریه نکـن قلبـم اون لیاقتتو نداشت بـاور کـن♫/
Tərk edən sonunda peşman olur hər zaman♫/
اونی کـه تَرک میکـنه آخرش همیشه پشیمون میشه♫/
O sənə yaşatdıqlarını özü yaşamadan♫/
اون تورو مجبـور بـه زندگی کـرد کـه خودش نکـرده بـود♫/
Ruhunu alıb gedərdi bir bu dünyadan♫/
کـسـی روحش رو خواهد گرفت و آسـوده از دنیا نخواهد رفت♫/

پخش آنلاین

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128







برچسب ها متن آهنگ ترکی من سنی قلبیمه گیزلمیشم متن آهنگ ترکی من سنی قلبیمه گیزلمیشم با صدای خانم متن آهنگ ترکی من سنی قلبیمه گیزلمیشم با صدای زن متن آهنگ ترکی من سنی قلبیمه گیزلمیشم با صدای آیتن رسول متن اهنگ ترکی من سنی قلبیمه گیزلمیشم خواننده زن متن آهنگ من سنی قلبیمه گیزلمیشم از آیتن رسول آهنگ ترکی من سنی قلبیمه گیزلمیشم از خواننده زن متن اهنگ من سنی قلبیمه گیزلمیشم خواننده زن متن اهنگ ترکی من سنی قلبیمه گیزلمیشم با صدای دختر متن آهنگ ترکی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو