loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود آهنگ mp3 افغانی من آمده ام وای وای,    دانلود آهنگ mp3 دختر افغانی من آمده ام,    دانلود اهنگ mp3 افغانی ای دلبر من الهی صد ساله شوی, &nbs

حسین بازدید : 706 جمعه 13 دی 1398


,    دانلود آهنگ mp3 افغانی من آمده ام وای وای
,    دانلود آهنگ mp3 دختر افغانی من آمده ام
,    دانلود اهنگ mp3 افغانی ای دلبر من الهی صد ساله شوی
,    دانلود ریمیکس آهنگ mp3 من آمده ام گوگوش
,    آهنگ mp3 من آمده ام از سیتا قاسمی
,    دانلود آهنگ mp3 من آمده ام گوگوش
,    دانلود آهنگ mp3 من آمده ام از ندا
,    دانلود اهنگ mp3 من امده ام از داملا
,    دانلود آهنگ mp3 من آمده ام گوگوش ویکی صدا
,    دانلود آهنگ mp3
,   

 

من آمده ام وای وای ، من آمده ام عشق فریاد کند من آمده ام که ناز بنیاد کند من آمده ام

ای دلبر من الهی صد ساله شوی در پهلوی ما نشسته همسایه شوی

همسایه شوی که دست به ما سایه کنی شاید که نصیب من بیچاره شوی

من آمده ام وای وای، من آمده ام عشق فریاد کند من آمده ام که ناز بنیاد کند من آمده ام

عشق آمد و خیمه زد به صحرای دلم زنجیر وفا فکنده در پای دلم

عشق اگر به فریاد دل ما نرسد ای وای دلم وای دلم وای دلم

من آمده ام وای وای من آمده ام عشق فریاد کند من آمده ام که ناز بنیاد کند من آمده ام

بیا که برویم از این ولایت من و تو تو دست منو بگیر و من دامن تو

جایی برسیم که هر دو بیمار شویم تو از غم بی کسی و من از غم تو

من آمده ام وای وای من آمده ام عشق فریاد کند من آمده ام که ناز بنیاد کند من آمده ام







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 افغانی من آمده ام وای وای دانلود آهنگ mp3 دختر افغانی من آمده ام دانلود اهنگ mp3 افغانی ای دلبر من الهی صد ساله شوی دانلود ریمیکس آهنگ mp3 من آمده ام گوگوش آهنگ mp3 من آمده ام از سیتا قاسمی دانلود آهنگ mp3 من آمده ام گوگوش دانلود آهنگ mp3 من آمده ام از ندا دانلود اهنگ mp3 من امده ام از داملا دانلود آهنگ mp3 من آمده ام گوگوش ویکی صدا دانلود آهنگ mp3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو