loading...

دانلود موزیک درخواستی

X دانلود آهنگ mp3 اینجوری دلم هی میکنه هواتو X دانلود آهنگ mp3 اینجوری که من دلمو دادم برا تو X دانلود آهنگ mp3 کوکه حالم ریمیکس X دانلود آهنگ mp3 کوک حالم X دانلود آهنگ mp3 ک

حسین بازدید : 23 یکشنبه 15 دی 1398
X دانلود آهنگ mp3 اینجوری دلم هی میکنه هواتو X دانلود آهنگ mp3 اینجوری که من دلمو دادم برا تو X دانلود آهنگ mp3 کوکه حالم ریمیکس X دانلود آهنگ mp3 کوک حالم X دانلود آهنگ mp3 کوکه حالم از سینا درخشنده X آهنگ mp3 اینجوری که من X اینجوری که من دلمو دادم برا تو ریمیکس X سینا درخشنده کوک حالم ریمیکس X دانلود آهنگ mp3 کوکه کوکه حالم X دانلود آهنگ X دانلود آهنگ mp3 اینجوری دلم X دانلود آهنگ mp3 کوکه کوکه حالم ریمیکس

 

 

 

متن آهنگ کوکه حالم سینا درخشنده

اینجوری که من آخه دلمو دادم برا تو اینجوری دلم داره هی میکنه هواتو
عاشقت شدم کسی ام نمیاد به جا تو توی دل من آخه حک شد اون چشاتو
کوک کوکه حالم آخه عشقه تو دست و بالم دل تو رو میخواد میگن شده خوش به حالم
شوخی که ندارم عشق شوخی سرش نمیشه جوری تورو میخوام هیشکی باورش نمیشه
کوک کوکه حالم آخه عشقه تو دست و بالم دل تو رو میخواد میگن شده خوش به حالم
شوخی که ندارم عشق شوخی سرش نمیشه جوری تورو میخوام هیشکی باورش نمیشه

دانلود ریمیکس جدید سینا درخشنده کوکه حالم با لینک مستقیم

بگه هر کی هر چی تو فقط دلبر منی دستی دستی دیدی اومدی دلو ببری
خاصی واسم آخه میدونم از همه سری …
کوک کوکه حالم آخه عشقه تو دست و بالم دل تو رو میخواد میگن شده خوش به حالم
شوخی که ندارم عشق شوخی سرش نمیشه جوری تورو میخوام هیشکی باورش نمیشه
کوک کوکه حالم آخه عشقه تو دست و بالم دل تو رو میخواد میگن شده خوش به حالم
شوخی که ندارم عشق شوخی سرش نمیشه جوری تورو میخوام هیشکی باورش نمیشه

https://rozmusic.com/ریمیکس-سینا-درخشنده-کوکه-حالم

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 اینجوری دلم هی میکنه هواتو دانلود آهنگ mp3 اینجوری که من دلمو دادم برا تو دانلود آهنگ mp3 کوکه حالم ریمیکس دانلود آهنگ mp3 کوک حالم دانلود آهنگ mp3 کوکه حالم از سینا درخشنده آهنگ mp3 اینجوری که من اینجوری که من دلمو دادم برا تو ریمیکس سینا درخشنده کوک حالم ریمیکس دانلود آهنگ mp3 کوکه کوکه حالم دانلود آهنگ دانلود آهنگ mp3 اینجوری دلم دانلود آهنگ mp3 کوکه کوکه حالم ریمیکس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو