loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    ,    دانلود آهنگ mp3 دلم مثل شب یلدا گرفته,    دانلود آهنگ mp3 قدیمی شب یلدا,    دانلود آهنگ mp3 تصویری ایرج مهدیان,   

حسین بازدید : 29 یکشنبه 15 دی 1398


,   
,    دانلود آهنگ mp3 دلم مثل شب یلدا گرفته
,    دانلود آهنگ mp3 قدیمی شب یلدا
,    دانلود آهنگ mp3 تصویری ایرج مهدیان
,    آهنگ mp3 سنتی شب یلدا
,    آهنگ mp3 شب یلدا
,    خدایی دارد این قلب شکسته
,    دانلود آهنگ mp3 ایرج مهدیان
,    آهنگ mp3 ایرج مهدیان مستی
,    دانلود آهنگ mp3 فاصله از ایرج مهدیان
,    دانلود آهنگ
,   

 

♫♫ دلم رنگه شب یلدا گرفته دلم از این دو رنگی ها گرفته
من آن خورشیده غمگینه غروبم که سربردار منه دریا گرفته
نه آغوشی که بر آن روز بیارم نه دامانی که بر آن سر گذارم
نه اشکی تا ز چشمانم ببارد نه فریادی که تا از دل برارم
دلم رنگه شب یلدا گرفته دلم از این دو رنگی ها گرفته
من آن خورشیده غمگینه غروبم که سر بردار منه دریا گرفته
به هر سو روکنم با پای خسته سیاهی در کمین من نشسته
بسوزد آه من دامان غم را خدایی دارد این قلب شکسته
خدایی دارد این قلب شکسته به هر سو روکنم با پای خسته
سیاهی در کمین من نشسته بسوزد آه من دامان غم را خدایی دارد این قلب شکسته ♫♫

 

 

دانلود اهنگ با کیفیت 128Download Now! - 4:46 - 2.72 MB







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 دلم مثل شب یلدا گرفته دانلود آهنگ mp3 قدیمی شب یلدا دانلود آهنگ mp3 تصویری ایرج مهدیان آهنگ mp3 سنتی شب یلدا آهنگ mp3 شب یلدا خدایی دارد این قلب شکسته دانلود آهنگ mp3 ایرج مهدیان آهنگ mp3 ایرج مهدیان مستی دانلود آهنگ mp3 فاصله از ایرج مهدیان دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو