loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    ,    دانلود آهنگ mp3 دلم بارون میخواد از مهدی امیری,    آهنگ mp3 من دلم بارون میخواد شایان اشراقی,    دانلود آهنگ mp3 من دلم بارون میخو

حسین بازدید : 31 یکشنبه 15 دی 1398


,   
,    دانلود آهنگ mp3 دلم بارون میخواد از مهدی امیری
,    آهنگ mp3 من دلم بارون میخواد شایان اشراقی
,    دانلود آهنگ mp3 من دلم بارون میخواد از شایان اشراقی
,    چقدر دلم بارون میخواد گلزار
,    آهنگ mp3 من دلم بارون میخواد گریه زیر بارون چه حالی داره
,    دانلود آهنگ mp3 من دلم بارون میخواد اگه گریه میخواد جا اون بیاد
,    دانلود آهنگ mp3 من دلم بارون میخواد چتر من بارون میخواد
,    دانلود آهنگ mp3 من دلم بارون میخواد اگه گریم
,    دلم هوای بارونی میخواد
,    دانلود آهنگ
,   

 

دانلود آهنگ جدید مهدی امیری و نیما معین دلم بارون میخواد

 

متن آهنگ جدید مهدی امیری و نیما معین دلم بارون میخواد

هوا جون میده با هم تنهاشیم فقط ما باشیم منو تو منو تو
دو تا دیوونه درست مثه قبل کنارم باشی دلم بدجوری الان کرده هوای خنده هاتو
بیا برگرد بهم بریز تمامه این فضا رو ای جانم هوا رو

داره بارون میاد دیوونه الان کجایی هوا جون میده بزنیم بیرون دوتایی
خیلی وقته قلبم واسه کسی نمیزنه نباشی پیشم دیوونه میشم خدایی

خالی خیلی جات خوبه بدونی که لک زده دل برا صدای خنده هات

داره بارون میاد دیوونه الان کجایی هوا جون میده بزنیم بیرون دوتایی
خیلی وقته قلبم واسه کسی نمیزنه نباشی پیشم دیوونه میشم خدایی

داره بارون میاد , داره بارون میاد , داره بارون میاد , داره بارون میاد
دلم دلم دلم دلم دلم دلم بارون میخواد , من دلم بارون میخواد

شعر آهنگ جدید مهدی امیری و نیما معین دلم بارون میخواد

با من تو این هوا آروم قدم بزن جونم فدای تو نباشی پیشمم من قلبمو میدم دربست برای تو
چقدر هوا دله جونم به این هوا خالیه خیلی جات خوبه بدونی که لک زده دل برا صدای خنده هات

بیا برگرد بهم بریز تمام این فضا رو ای جانم هوا رو

داره بارون میاد دیوونه الان کجایی هوا جون میده بزنیم بیرون دوتایی
خیلی وقته قلبم واسه کسی نمیزنه نباشی پیشم دیوونه میشم خدایی

آخ داره بارون میاد دیوونه الان کجایی هوا جون میده بزنیم بیرون دوتایی
خیلی وقته قلبم واسه کسی نمیزنه نباشی پیشم دیوونه میشم خدایی







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 دلم بارون میخواد از مهدی امیری آهنگ mp3 من دلم بارون میخواد شایان اشراقی دانلود آهنگ mp3 من دلم بارون میخواد از شایان اشراقی چقدر دلم بارون میخواد گلزار آهنگ mp3 من دلم بارون میخواد گریه زیر بارون چه حالی داره دانلود آهنگ mp3 من دلم بارون میخواد اگه گریه میخواد جا اون بیاد دانلود آهنگ mp3 من دلم بارون میخواد چتر من بارون میخواد دانلود آهنگ mp3 من دلم بارون میخواد اگه گریم دلم هوای بارونی میخواد دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو