loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود آهنگ MP3 علیرضا پویا به نام حیف,    دانلود اهنگ MP3 حیف پوبون,    دانلود آهنگ MP3 حیف از سحر,    دانلود اهنگ MP3 حیف محمد طاهر,&

حسین بازدید : 21 یکشنبه 15 دی 1398


,    دانلود آهنگ MP3 علیرضا پویا به نام حیف
,    دانلود اهنگ MP3 حیف پوبون
,    دانلود آهنگ MP3 حیف از سحر
,    دانلود اهنگ MP3 حیف محمد طاهر
,    دانلود اهنگ MP3 حیف سامان جلیلی
,    علیرضا پویا نشونه
,    اهنگ MP3 حیف سحر
,    علیرضا پویا نمیدونم
,    اهنگ MP3 های علیرضا پویا
,    دانلود آهنگ
,   

 

متن ترانه علیرضا پویا به نام حیف

تموم اش کن برو
جای تو نیست اینجا
این رابطه شده
دعوا های بی جا
منم یه عصبی بی خود که لج کرده با آدما
ما که نخواستیم ببین چه جنگی انداختن بین ما
من که همیشه به تو بود حواسم
میخواستم بمونیم ولی نذاشتن
اثر نمیکرد انگار تلاشم
من که همیشه به تو بود حواسم
میخواستم بمونیم ولی نذاشتن
اثر نمیکرد انگار تلاشم
منی که هواتو داشتم حیف
به خدا از خدا خواستمت
من که دنیا مو به تو باختم حیف
حیف دردی که تو سینه موند
این دیوونه دست تو خوند
من میرم تنها بمون
من که همیشه به تو بود حواسم
میخواستم بمونیم ولی نذاشتن
اثر نمیکرد انگار تلاشم
من که همیشه به تو بود حواسم
میخواستم بمونیم ولی نذاشتن
اثر نمیکرد انگار تلاشم
من که همیشه به تو بود حواسم
میخواستم بمونیم ولی نذاشتن
اثر نمیکرد
من که همیشه به تو بود حواسم
میخواستم بمونیم ولی نذاشتن
اثر نمیکرد انگار تلاشم

https://nex1music.ir/post/89037/

 

دانلود آهنگ با کیفیت اصلی







برچسب ها دانلود آهنگ MP3 علیرضا پویا به نام حیف دانلود اهنگ MP3 حیف پوبون دانلود آهنگ MP3 حیف از سحر دانلود اهنگ MP3 حیف محمد طاهر دانلود اهنگ MP3 حیف سامان جلیلی علیرضا پویا نشونه اهنگ MP3 حیف سحر علیرضا پویا نمیدونم اهنگ MP3 های علیرضا پویا دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو