loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود آهنگ MP3 علیرضا پویا بی گدار,    علیرضا پویا بی گدار ریمیکس,    اهنگ MP3 علیرضا پویا نیستی,    دانلود آهنگ MP3 بی گدار از امیر خ

حسین بازدید : 253 یکشنبه 15 دی 1398


,    دانلود آهنگ MP3 علیرضا پویا بی گدار
,    علیرضا پویا بی گدار ریمیکس
,    اهنگ MP3 علیرضا پویا نیستی
,    دانلود آهنگ MP3 بی گدار از امیر خلوت
,    علیرضا پویا نخند
,    ریمیکس اهنگ MP3 بی گدار علیرضا پویا
,    علیرضا پویا نگاه خاص
,    دانلود آهنگهای علیرضا پویا
,    اهنگ MP3 بی گدار امیر خلوت
,    دانلود آهنگ
,   

https://upmusics.com

عشقو تو دلم کردی بیدار بیگدار زد دلم این

♩!!♬بار به دلت شدم بدهکار ای یار ای یار♩!!♬
میبری دلو با این رفتار شده حتی روزی صد

♩!!♬ بار دست از این کارا بردار ای یار ای یار ♩!!♬
پرته حواسم به تو بازم یه جوری شدم

از دست خودم چه گرفتارم
♩!!♬اما با این حال تورو دنبال میکنم نمیدونی♩!!♬

که چقد تورو دوس دارم
♩!!♬ پرته حواسم به تو بازم یه جوری شدم ♩!!♬

از دست خودم چه گرفتارم
♩!!♬اما با این حال تورو دنبال میکنم نمیدونی♩!!♬

که چقد تورو دوس دارم

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 







برچسب ها دانلود آهنگ MP3 علیرضا پویا بی گدار علیرضا پویا بی گدار ریمیکس اهنگ MP3 علیرضا پویا نیستی دانلود آهنگ MP3 بی گدار از امیر خلوت علیرضا پویا نخند ریمیکس اهنگ MP3 بی گدار علیرضا پویا علیرضا پویا نگاه خاص دانلود آهنگهای علیرضا پویا اهنگ MP3 بی گدار امیر خلوت دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو