loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ mp3 ای چشمای گریون,    دانلود آهنگ mp3 ای چشمای گریون اشکات چه بلوره,    آهنگ mp3 چشمای گریون,    ای چشمای گریون کورس سرهنگ

حسین بازدید : 24 سه شنبه 17 دی 1398


,    دانلود اهنگ mp3 ای چشمای گریون
,    دانلود آهنگ mp3 ای چشمای گریون اشکات چه بلوره
,    آهنگ mp3 چشمای گریون
,    ای چشمای گریون کورس سرهنگ زاده
,    متن اهنگ mp3 ای چشمای گریون
,    آهای چشمای گریون
,    آهنگ mp3 ای چشمای گریون کورس سرهنگ زاده
,    کوروس سرهنگ زاده چشمام آخه شوره
,    دانلود آهنگ mp3 نفرین کوروس سرهنگ زاده
,    دانلود آهنگ mp3 جدید
,   

 

بگو سرگرم چی بودی که اینقدر ساکت و

سردی خودت آرامشم بودی خودت دلواپسم کردی
♬♫♪♭ ته قلبت هنوز باید یه احساسی به من باشه ♬♫♪♭

♬♫♪♭چقدر باید بمونم تا یکی مثل تو پیدا شه ♬♫♪♭
تو روز و روزگار من بی تو روزای شادی نیست

♬♫♪♭ تو دنیای منی اما به دنیا اعتمادی نیست ♬♫♪♭


تو روز و روزگار من بی تو روزای شادی نیست

تو دنیای منی اما به دنیا اعتمادی نیست
♬♫♪♭ سلام ای ناله ی بارون سلام ای چشمای گریون ♬♫♪♭

♬♫♪♭ سلام روزای تلخ من هنوز دوسش دارم ♬♫♪♭
سلام ای بغض تو سینه سلام ای آه آیینه

سلام شب های دل کندن هنوزم دوسش دارم

https://upmusics.com

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 ای چشمای گریون دانلود آهنگ mp3 ای چشمای گریون اشکات چه بلوره آهنگ mp3 چشمای گریون ای چشمای گریون کورس سرهنگ زاده متن اهنگ mp3 ای چشمای گریون آهای چشمای گریون آهنگ mp3 ای چشمای گریون کورس سرهنگ زاده کوروس سرهنگ زاده چشمام آخه شوره دانلود آهنگ mp3 نفرین کوروس سرهنگ زاده دانلود آهنگ mp3 جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو