loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ mp3 چشات بی نظیرو خاصه,    چشات بی نظیرو خاصه ریمیکس,    دانلود ریمیکس آهنگ mp3 چشات بی نظیرو خاصه,    دانلود ریمیکس اهنگ m

حسین بازدید : 303 سه شنبه 17 دی 1398


,    دانلود اهنگ mp3 چشات بی نظیرو خاصه

,    چشات بی نظیرو خاصه ریمیکس

,    دانلود ریمیکس آهنگ mp3 چشات بی نظیرو خاصه

,    دانلود ریمیکس اهنگ mp3 ای جان از فرهاد داروغه

,    دانلود اهنگ mp3 دلم رفت واسه نگاتو دوست دارم صداتو

,    دانلود ریمیکس اهنگ mp3 ای وای یکی اومده انگار

,    اهنگ mp3 ای وای یکی اومده انگار ریمیکس

,    اهنگ mp3 فرهاد داروغه ای جان ریمیکس

,    ریمیکس ای وای یکی اومده انگار

,    دانلود آهنگ mp3 جدید

,   

 

متن آهنگ فرهاد داروغه ای جان

♪♫♪♫♪♫
دلم ♪ رفت واسه نگاتو دوست دارم ♪ صداتو … !! ♪♪
حالت ♪ چشات دلبریات لحن ♪ خنده هاتو … !! ♪♪
چشات ♪ بی نظیر ـو خاصه  ♪♪
دلم ♪ بدجور اونو ♪ خواسته … ♪♪
قول ♪ میدم بهت پای ♪ عشق تو !  ♪♪
همه ♪ جوره وایسته … !! ♪♪
ای ♪ وای یکی اومده ♪ انگار  ♪♪
که ♪ حال این عاشق شنیدنی ♪ شه … ! ♪♪
ای جان ♪ یه کاری کرد ♪ چشمات  ♪♪
با ♪ دل دیوونه که دیدنی ♪ شه … ! ♪♪
ای ♪ وای یکی اومده ♪ انگار !  ♪♪
که ♪ حال این عاشق شنیدنی ♪ شه …  !! ♪♪
ای ♪ جان یه کاری کرد ♪ چشمات !  ♪♪
با ♪ دل دیوونه که دیدنی ♪ شه … !! ♪♪

♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫

یه ♪ شهر با تو زیر و رو ♪ میشه …  !! ♪♪
عاشقی ♪ شروع میشه ♪♪
همین ♪ خنده های تو واسه ♪ خیلی ها … !!  ♪♪
داره ♪ آرزو میشه ♪♪
نگاهت ♪ اوج خوش ♪ احساسه … !  ♪♪
دلم ♪ رو تو حساسه ♪♪
آخه ♪ وقتی دیدتت بین ♪ آدمها  ♪♪
فقط ♪ تو رو میشناسه تو رو ♪ میشناسه … ! ♪♪
ای ♪ وای یکی اومده ♪ انگار  ♪♪
که ♪ حال این عاشق شنیدنی ♪ شه … ! ♪♪
ای ♪ جان یه کاری کرد ♪ چشمات  ♪♪
با ♪ دل دیوونه که دیدنی ♪ شه … ! ♪♪
ای ♪ وای یکی اومده ♪ انگار !  ♪♪
که ♪ حال این عاشق شنیدنی ♪ شه …  !! ♪♪
ای ♪ جان یه کاری کرد ♪ چشمات !  ♪♪
با ♪ دل دیوونه که دیدنی ♪ شه … !! ♪♪

https://javan-music.com/farhad-daroughe-ey-jan/

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 چشات بی نظیرو خاصه چشات بی نظیرو خاصه ریمیکس دانلود ریمیکس آهنگ mp3 چشات بی نظیرو خاصه دانلود ریمیکس اهنگ mp3 ای جان از فرهاد داروغه دانلود اهنگ mp3 دلم رفت واسه نگاتو دوست دارم صداتو دانلود ریمیکس اهنگ mp3 ای وای یکی اومده انگار اهنگ mp3 ای وای یکی اومده انگار ریمیکس اهنگ mp3 فرهاد داروغه ای جان ریمیکس ریمیکس ای وای یکی اومده انگار دانلود آهنگ mp3 جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو