loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    ,    متن اهنگ علیرضا روزگار و امیر علی چی شده دلم,    متن اهنگ امیر علی و علیرضا روزگار خیلی راحت,    متن اهنگ امیر علی هواییه دلم,&nbs

حسین بازدید : 49 جمعه 20 دی 1398


,   
,    متن اهنگ علیرضا روزگار و امیر علی چی شده دلم
,    متن اهنگ امیر علی و علیرضا روزگار خیلی راحت
,    متن اهنگ امیر علی هواییه دلم
,    متن آهنگ علیرضا روزگار نیستی کنارم
,    آهنگ دختر علیرضا روزگار
,    متن اهنگ امیر علی عشق
,    متن اهنگ امیر علی حالا که نیستی
,    متن اهنگ امیر علی نمیبخشه دلم
,    اهنگ امیر علی عشق من
,    متن آهنگ
,   

 

 

دستای غریب بوسیدن که نداره
آوارگی من خندیدن که نداره
دنیای یه عاشق دزدیدن که نداره
نمیبخشه دلم تمام جور و جفایی که کردی با این دل
نفرین به تو که شدی اسیر یه دنیای تاریک و باطل
بیچاره دلم که شده عاشق ادم دورو و سنگدل
میبینی یه روز جواب تموم کارایی رو که کردی
میخوام ببینم که داری میپوسی و ارزوته که برگردی
اون موقع دیگه نمیبینی از من و دلم جز سردی
سوزوندی من و با طعنه فقط خندوندی و رفتی
بیرحمی چقدر پرپر شدنم رو دیدی و رفتی
حتی یه دفعه حالی از دلم نپرسیدی و رفتی
نمیبخشه دلم تمام جور و جفایی که کردی با این دل
نفرین به تو که شدی اسیر یه دنیای تاریک و باطل
بیچاره دلم که شده عاشق ادم دورو و سنگدل
میبینی یه روز جواب تموم کارایی رو که کردی
میخوام ببینم که داری میپوسی و ارزوته که برگردی
اون موقع دیگه نمیبینی از من و دلم جز سردی







برچسب ها متن اهنگ علیرضا روزگار و امیر علی چی شده دلم متن اهنگ امیر علی و علیرضا روزگار خیلی راحت متن اهنگ امیر علی هواییه دلم متن آهنگ علیرضا روزگار نیستی کنارم آهنگ دختر علیرضا روزگار متن اهنگ امیر علی عشق متن اهنگ امیر علی حالا که نیستی متن اهنگ امیر علی نمیبخشه دلم اهنگ امیر علی عشق من متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو