loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    متن آهنگ چی شده دلم از علیرضا روزگار,    متن اهنگ امیر علی و علیرضا روزگار خیلی راحت,    متن آهنگ علیرضا روزگار نیستی کنارم,    آهنگ دخ

حسین بازدید : 23 جمعه 20 دی 1398


,    متن آهنگ چی شده دلم از علیرضا روزگار
,    متن اهنگ امیر علی و علیرضا روزگار خیلی راحت
,    متن آهنگ علیرضا روزگار نیستی کنارم
,    آهنگ دختر علیرضا روزگار
,    متن اهنگ امیر علی هواییه دلم
,    اهنگ دلتنگم علیرضا روزگار
,    متن آهنگ
,   

صدام پُر از غمه جهنمم کمه برای درک حاله من
چه سرنوشتی بود چقدر غریب و زود پاشد اومد تو فال من
هواییه دلم یه جاییه دلم که من ازش دورمو
همه میگن میاد اگه تورو بخواد نمیشه مجبورموترکم نکن بشین دوباره روبروم
یه بغضی مونده تو گلوم
بذار بگم از آرزوم نذار بریزه آبروم
ترکم نکن شکسته میشم از غمت
چه تلخه حرف رفتنت
فدای عطر پیرهنت به هیچکسی نمیدمت

    ♫♫♫

تو لحظه هایه من عجب صداییه
آره صدای پاست صدای آشناییه
صدای پای تو تو گوشمه همش آخه دلم هواییه

هواییه دلم یه جاییه دلم که من ازش دورمو
همه میگن میاد اگه تورو بخواد نمیشه مجبورمو

ترکم نکن بشین دوباره روبروم
یه بغضی مونده تو گلوم
بذار بگم از آرزوم نذار بریزه آبروم
ترکم نکن شکسته میشم از غمت
چه تلخه حرف رفتنت
فدای عطر پیرهنت به هیچکسی نمیدمت







برچسب ها متن آهنگ چی شده دلم از علیرضا روزگار متن اهنگ امیر علی و علیرضا روزگار خیلی راحت متن آهنگ علیرضا روزگار نیستی کنارم آهنگ دختر علیرضا روزگار متن اهنگ امیر علی هواییه دلم اهنگ دلتنگم علیرضا روزگار متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو