loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    متن اهنگ حسین عامری بنام فلک داد,    متن اهنگ علی براتی فلک دادو فلک داد,    فلک داد علی براتی,    فلک دادو فلک داد محسن لرستانی, 

حسین بازدید : 34 سه شنبه 24 دی 1398


,    متن اهنگ حسین عامری بنام فلک داد
,    متن اهنگ علی براتی فلک دادو فلک داد
,    فلک داد علی براتی
,    فلک دادو فلک داد محسن لرستانی
,    آهنگ فلک دادو فلک داد فلک از کودکی
,    اهنگ فلک دادو فلک دادو فلک داد فلک از کودکی غم را ب من داد
,    متن آهنگ فلک دادو فلک داد
,    متن اهنگ حسین عامری داداشی
,    اهنگ های حسین عامری
,    متن اهنگ

 

فلک داد و فلک داد و فلک داد یار ای یارم یار

فلک از کودکی غم را به من داد یار ای یارم یار

فلک نگذاشت که من سامان بگیرم یار

کلید در غربت را به من داد یار ای یارم یار

الله یار خدا یار خدا ای یار خدایا

دانلود آهنگ حسین عامری فلک داد و فلک داد یار

دل هیچکس نمیسوزه در این راه ای یارم یار

سر نامه نوشتی بی وفایی یار یار ای یارم یار

به من داده کبوتره صحرایی یار ای یارم یار

کبوتر نامه را به یار برسه ای یارم یار

https://melodybaz.com/%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86-%D8%B9%D8%A7%D9%85%D8%B1%DB%8C-%D9%81%D9%84%DA%A9/

 

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰







برچسب ها متن اهنگ حسین عامری بنام فلک داد متن اهنگ علی براتی فلک دادو فلک داد فلک داد علی براتی فلک دادو فلک داد محسن لرستانی آهنگ فلک دادو فلک داد فلک از کودکی اهنگ فلک دادو فلک دادو فلک داد فلک از کودکی غم را ب من داد متن آهنگ فلک دادو فلک داد متن اهنگ حسین عامری داداشی اهنگ های حسین عامری متن اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو