loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    ,    متن اهنگ حسین عامری بنام ظلما,    اهنگ گل اناری تویی یار من از حسین عامری,    متن اهنگ های حسین عامری,    اهنگ حسین

حسین بازدید : 33 سه شنبه 24 دی 1398


,   
,    متن اهنگ حسین عامری بنام ظلما
,    اهنگ گل اناری تویی یار من از حسین عامری
,    متن اهنگ های حسین عامری
,    اهنگ حسین عامری جدید
,    متن اهنگ حسین عامری تنهایی
,    متن اهنگ حسین عامری ظلما
,    آهنگهای حسین عامری
,    متن اهنگ گل اناری تویی یار من
,    آهنگ گل اناری تویی یار من تویی دلدار من
,    متن اهنگ
,   

متن آهنگ حسین عامری ظلما

ظلما ظلما ظلما ظلما ظلما ظلما
توی این شهر همه میدونن که تو رو دوست دارم که تور و دوست دارم
واسه تو همه میدونن جونمو میزارم جونمو میزارم

گل اناری تویی یار من تویی دلدار من تویی دلدار من
گل اناری تویی یار من تویی طناز من تویی آواز من

.:: سـوین موزیک ::.

وای دلم وای دلم عاشقم عاشق تو منم
وای دلم وای دلم عاشقم عاشق تو منم

لای لای لای لای لای
ظلما ظلما ظلما ظلما ظلما
ظلما ظلما ظلما ظلما ظلما







برچسب ها متن اهنگ حسین عامری بنام ظلما اهنگ گل اناری تویی یار من از حسین عامری متن اهنگ های حسین عامری اهنگ حسین عامری جدید متن اهنگ حسین عامری تنهایی متن اهنگ حسین عامری ظلما آهنگهای حسین عامری متن اهنگ گل اناری تویی یار من آهنگ گل اناری تویی یار من تویی دلدار من متن اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو