loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    متن آهنگ امین حیایی به نام دیوونه میسازی,    متن آهنگ امین حیایی عشق تو,    آهنگ امین حیایی جدید,    متن آهنگ امین حیایی چشمات, &n

حسین بازدید : 29 جمعه 27 دی 1398




,    متن آهنگ امین حیایی به نام دیوونه میسازی
,    متن آهنگ امین حیایی عشق تو
,    آهنگ امین حیایی جدید
,    متن آهنگ امین حیایی چشمات
,    آهنگ امین حیایی صدای فریاد
,    متن آهنگ امین حیایی در عصر جدید
,    اهنگ امین حیایی دیوونه میسازی ریمیکس
,    آهنگ امین حیایی عاشقی
,    لیست آهنگ های امین حیایی
,    متن آهنگ
,   

 

چشمات تا که به چشمم خورد دلو از جا کند برد

تورو میخوام دیوونه

با تو دلم از غم دوره زندگی با تو جوره

با تو توی این خونه

عشق تو شد همه دنیامو اونی میخوامو

پر شد از حس تو قلبم

دل ببند به من که دل دادم میخندی من شادم

با تو من عاشقی کردم

عشق تو شد همه دنیامو اونی که میخوامو

پر شد از حس تو قلبم

دل ببند به من که دل دادم میخندی من شادم

با تو من عاشقی کردم

تکست آهنگ امین حیایی عشق تو

دل به تو دادم تا تورو دارم

تورو همیشه از خدا آرزو دارم

کنارتم من از ته قلبم

میخوام که تو باشی و من دورت بگردم

عشق تو شد همه دنیامو اونی که میخوامو

پر شد از حس تو قلبم

دل ببند به من که دل دادم میخندی من شادم

با تو من عاشقی کردم

عشق تو شد همه دنیامو اونی که میخوامو

پر شد از حس تو قلبم

دل ببند به من که دل دادم میخندی من شادم

با تو من عاشقی کردم







برچسب ها متن آهنگ امین حیایی به نام دیوونه میسازی متن آهنگ امین حیایی عشق تو آهنگ امین حیایی جدید متن آهنگ امین حیایی چشمات آهنگ امین حیایی صدای فریاد متن آهنگ امین حیایی در عصر جدید اهنگ امین حیایی دیوونه میسازی ریمیکس آهنگ امین حیایی عاشقی لیست آهنگ های امین حیایی متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو