loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    متن آهنگ دل دیونه امید نوری,    متن آهنگ امید نوری نفرین,    اکورد اهنگ دل دیوونه امید نوری,    متن اهنگ امید نوری فرشته ها,  

حسین بازدید : 45 جمعه 27 دی 1398


,    متن آهنگ دل دیونه امید نوری
,    متن آهنگ امید نوری نفرین
,    اکورد اهنگ دل دیوونه امید نوری
,    متن اهنگ امید نوری فرشته ها
,    متن اهنگ امید نوری قفس
,    متن آهنگ به خدا اشکی نمونده دلم انگار غروبه
,    متن آهنگ داری دیوونم میکنی ای دل خسته
,    متن اهنگ عطر نفس های تو از امید نوری
,    متن اهنگ مغناطیس امید نوری
,    متن آهنگ
,   

واسه رسیدن به تو دیگه چیکار کنم
آخه چقدر خودمو جلوی تو خار کنم
آخه چند بار دیگه میخوای دلمو بشکنی
توی خوابم نمیبینم که تو مال منی
طفلی دلم چقدر نشست پای تو گریه کرد
آخر چی شد نصیبش تنها یه نگاه سرد
نذار تنها بمونم همیشه با گریه هام
تو رو خدا بیا و یه کاری بکن بـرام
دل دیوونه من کسی نمیتونه ببینه که شده دربـــدر
دل دیوونه ی من کسی نمیتونه ببینه زده سیم آخر
بخدا عشقی نمونده دلم انگاری غروبـــه همه زندگیم خزونه
از تو گذشتم چون نمیتونم ببینم اشکتو
از تو گذشتم چون نمیتونم بمونم پیش تو
از تو گذشتم چون نمیخواستم باشم مدیون تو
از تو گذشتم چون نمیتونم بمونم پای تو







برچسب ها متن آهنگ دل دیونه امید نوری متن آهنگ امید نوری نفرین اکورد اهنگ دل دیوونه امید نوری متن اهنگ امید نوری فرشته ها متن اهنگ امید نوری قفس متن آهنگ به خدا اشکی نمونده دلم انگار غروبه متن آهنگ داری دیوونم میکنی ای دل خسته متن اهنگ عطر نفس های تو از امید نوری متن اهنگ مغناطیس امید نوری متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو