loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    متن اهنگ امید نوری واسه رسیدن به تو,    اهنگ واسه رسیدن ب تو دیگ چیکار کنم,    متن آهنگ امید نوری نفرین,    متن آهنگ به خدا اشکی نمونده

حسین بازدید : 385 جمعه 27 دی 1398


,    متن اهنگ امید نوری واسه رسیدن به تو
,    اهنگ واسه رسیدن ب تو دیگ چیکار کنم
,    متن آهنگ امید نوری نفرین
,    متن آهنگ به خدا اشکی نمونده دلم انگار غروبه
,    متن اهنگ امید نوری فرشته ها
,    متن اهنگ عطر نفس های تو از امید نوری
,    متن اهنگ امید نوری قفس
,    متن اهنگ امید نوری حالا تو کجایی
,    متن آهنگ امید نوری دل دیوونه
,    متن آهنگ
,   


واسه رسیدن به تو دیگه چیکار کنم

آخه چقدر خودمو جلوی تو خار کنم

آخه چند بار دیگه میخوای دلمو بشکنی

توی خوابم نمیبینم که تو مال منی

طفلی دلم چقدر نشست پای تو گریه کرد

آخر چی شد نصیبش تنها یه نگاه سرد

نذار تنها بمونم همیشه با گریه هام

تورو خدا بیا و یه کاری بکن برام

دل دیوونه من کسی نمیتونه ببینه که شده دربدر

دل دیوونه ی من کسی نمیتونه ببینه زده سیم آخر

دل دیوونه من کسی نمیتونه ببینه که شده دربدر

دل دیوونه ی من کسی نمیتونه ببینه زده سیم آخر

واسه رسیدن به تو دیگه چیکار کنم

آخه چقدر خودمو جلوی تو خار کنم

آخه چند بار دیگه میخوای دلمو بشکنی

توی خوابم نمیبینم که تو مال منی

طفلی دلم چقدر نشست پای تو گریه کرد

آخر چی شد نصیبش تنها یه نگاه سرد

نذار تنها بمونم همیشه با گریه هام

تورو خدا بیا و یه کاری بکن برام

بخدا عشقی نمونده دلم انگاری غروبه همه زندگیم خزونه

بخدا عشقی نمونده دلم انگاری غروبه همه زندگیم خزونه

دل دیوونه من کسی نمیتونه ببینه که شده دربدر

دل دیوونه ی من کسی نمیتونه ببینه زده سیم آخر

از تو گذشتم چون نمیتونم ببینم اشکتو

از تو گذشتم چون نمیتونم بمونم پیش تو

از تو گذشتم چون نمیخواستم باشم مدیون تو

از تو گذشتم چون نمیتونم بمونم پای تو

از تو گذشتم چون نمیتونم ببینم اشکتو

از تو گذشتم چون نمیتونم بمونم پیش تو

از تو گذشتم چون نمیخواستم باشم مدیون تو

از تو گذشتم چون نمیتونم بمونم پای تو







برچسب ها متن اهنگ امید نوری واسه رسیدن به تو اهنگ واسه رسیدن ب تو دیگ چیکار کنم متن آهنگ امید نوری نفرین متن آهنگ به خدا اشکی نمونده دلم انگار غروبه متن اهنگ امید نوری فرشته ها متن اهنگ عطر نفس های تو از امید نوری متن اهنگ امید نوری قفس متن اهنگ امید نوری حالا تو کجایی متن آهنگ امید نوری دل دیوونه متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو