loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود آهنگ Mp3 بیا ببین علی زند وکیلی,    دانلود اهنگ Mp3 با خیال تو علی زند وکیلی,    متن اهنگ Mp3 عطر خاطره علی زند وکیلی,    بیا به

حسین بازدید : 15 جمعه 27 دی 1398



,    دانلود آهنگ Mp3 بیا ببین علی زند وکیلی
,    دانلود اهنگ Mp3 با خیال تو علی زند وکیلی
,    متن اهنگ Mp3 عطر خاطره علی زند وکیلی
,    بیا به افسانه ی من علی زند وکیلی
,    بیا به افسانه من به خلوت خانه من امید افخم
,    علی زند وکیلی عطر خاطره ریمیکس
,    اکورد اهنگ Mp3 عطر خاطره علی زند وکیلی
,    آکورد بیا به افسانه من به خلوت خانه من
,    دانلود اهنگ Mp3 بیا به افسانه من
,    دانلود آهنگ

 

 

بیا به افسانه ی من ♫ به خلوت خانه ی من♥♫

بیا ببین چه کرده ای ♫ با دل دیووانه ی من♥♫

به غصه ی فرسته ها ♫ دوباره بال و پر بده♥♫

تو اوج عاشقانه ای ♫ به اسمون خبر بده♥♫

به شهر بی خبر بگو ♫ به کوچه ها که میزنی♥♫

تو رو سکوت می کنم ♫ مرا صدا که میزنی♥♫

با خیال تو رد ♫ شدم از شب تنهایی♥♫

 

هر کجا که من بعد ♫ از این میرسم آنجایی♥♫

ساحلت منم ♫ مو به مو موج این دریایی♥♫

میرسد به من تا ♫ ابد این همه زیبایی♥♫

بیا به دیوانگیم ♫ به خلوت خانگیم♥♫

که تن دهد ♫ به شعله ام دوباره پروانگیم♥♫

چه عاشقانه می ♫ شود کنار تو زندگیم♥♫

بگو از آرامش من ♫ از آخرین خواهش من♥♫

بگو تو از زمزمه ی ♫ ترانه ی سرخوش من♥♫

تو خواب یک منظره ♫ ای خیال یک پنجره ای♥♫

که می وزد نگاه ♫ تو بر هر خاطره ای♥♫

♩♥♩♫♥♫







برچسب ها دانلود آهنگ Mp3 بیا ببین علی زند وکیلی دانلود اهنگ Mp3 با خیال تو علی زند وکیلی متن اهنگ Mp3 عطر خاطره علی زند وکیلی بیا به افسانه ی من علی زند وکیلی بیا به افسانه من به خلوت خانه من امید افخم علی زند وکیلی عطر خاطره ریمیکس اکورد اهنگ Mp3 عطر خاطره علی زند وکیلی آکورد بیا به افسانه من به خلوت خانه من دانلود اهنگ Mp3 بیا به افسانه من دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو