loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ mp3 حسین منتظری بیا بیا,    دانلود اهنگ mp3 حسین منتظری بیا بیا که ناخوشم,    دانلود اهنگ mp3 حسین منتظری از تو ممنونم,   

حسین بازدید : 31 شنبه 28 دی 1398


,    دانلود اهنگ mp3 حسین منتظری بیا بیا
,    دانلود اهنگ mp3 حسین منتظری بیا بیا که ناخوشم
,    دانلود اهنگ mp3 حسین منتظری از تو ممنونم
,    دانلود آهنگ mp3 حسین منتظری از تو ممنون
,    دانلود اهنگ mp3 حسین منتظری اخر نشد
,    دانلود اهنگ mp3 حسین منتظری خوب و مثبت
,    حسین منتظری دیوونه وار
,    حسین منتظری یه دیوونه
,    دانلود اهنگ mp3 حسین منتظری دیوونه وار
,    دانلود آهنگ mp3
,   

https://www.darvishmusic.com/38273/music-%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B8%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%DB%8C%D8%A7-%D8%A8%DB%8C%D8%A7.html

 

 

متن آهنگ جدید حسین منتظری بیا بیا

با فکرِ تو باز از خواب میپرم پی ات میگردم هی دور و برم
هر روز و هر شب یاد تو میپیچه تو سرم

فکرم دور و برت بی هوا میگرده از بس قلبم بیقراری کرده

فکرت برا من چه خوابی دیده هی زیر گوشم اسمتو میگه
هر روز میاد از چشمِ تو این عشقو میبینه

بیا بیا که ناخوشم نباشی تو پیشم یه ثانیه میبینمت پاک زیر و رو میشم
بیا بیا از عشقه تو چشمو دلم سیره خودت یه پا آرامشی دلم برات میره

بیا بیا که ناخوشم نباشی تو پیشم یه ثانیه میبینمت پاک زیر و رو میشم
بیا بیا از عشق تو چشمو دلم سیره خودت یه پا آرامشی دلم برات میره

شعر آهنگ جدید حسین منتظری بیا بیا

فکرم دور و برت بی هوا میگرده از بس قلبم بیقراری کرده
بجز تو نیست تو این دله پاره پاره با عشقت آخه چه سر و سری داره

پی ات میگردم هی دور و برم هر روز و هر شب یاد تو میپیچه تو سرم

بیا بیا که ناخوشم نباشی تو پیشم یه ثانیه میبینمت پاک زیر و رو میشم
بیا بیا از عشقه تو چشمو دلم سیره خودت یه پا آرامشی دلم برات میره

بیا بیا که ناخوشم نباشی تو پیشم یه ثانیه میبینمت پاک زیر و رو میشم
بیا بیا از عشق تو چشمو دلم سیره خودت یه پا آرامشی دلم برات میره







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 حسین منتظری بیا بیا دانلود اهنگ mp3 حسین منتظری بیا بیا که ناخوشم دانلود اهنگ mp3 حسین منتظری از تو ممنونم دانلود آهنگ mp3 حسین منتظری از تو ممنون دانلود اهنگ mp3 حسین منتظری اخر نشد دانلود اهنگ mp3 حسین منتظری خوب و مثبت حسین منتظری دیوونه وار حسین منتظری یه دیوونه دانلود اهنگ mp3 حسین منتظری دیوونه وار دانلود آهنگ mp3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو